Skulle gitt deg en klem om jeg hadde hvert nærmere, sender en elektronisk en daTakk [emoji173][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle gitt deg en klem om jeg hadde hvert nærmere, sender en elektronisk en daTakk [emoji173][emoji173]
Ja før det blir omfattende etterpåSå kjedelig da
Ja. Da tar man den som funker best for hodet gittJa, eller. Appen er fin. Men blir mindre sliten av pc [emoji14]
Det må du daArgh. Må lades ! [emoji39] Finne skjøteledning jeg... [emoji23][emoji23][emoji23]
Bra det da [emoji4]Jo. Men lettere å få ett rom varmt da med en ovn. Enn å få kulde ikke på ett rom syns jeg. Har vifte nå da![]()
Det kommer jeg også, men vi får se [emoji4]Faller no mer
Har det skjedd før? [emoji54]Har hendt jeg har kjørt tilbake altså. Men da var det finhakka. Nå var det store grove biter [emoji14] Lett å plukke da
Ja. Men mannen tåler dårlig vifta. Han blir forkjøla bare noen blåser på han [emoji85][emoji85]Bra det da [emoji4]
Men du har vondt så han får kle på seg [emoji6]Ja. Men mannen tåler dårlig vifta. Han blir forkjøla bare noen blåser på han [emoji85][emoji85]
Jepp, veldig greitGodt med noe såpass lettvint også da
Det har jegGod ettermiddag til deg også.
Hatt en fin dag til nå?
Hihi helt sant!! [emoji56]Men du har vondt så han får kle på seg [emoji6]
Fikk lyst på omelett hihi [emoji1]Jepp, veldig greit![]()
Skjønte detInnlegg i denne tråden altså. Ikke på meg selv [emoji14]
Da har jeg for lite å gjøre på gitt om dagene - wow [emoji23][emoji23]Skjønte detfortsatt. Wow
hadde du hatt 1500 nå så hadde det hvertfall vært wow
![]()
Tid har jeg nå ikke uansett![]()
Så søt du erSkulle gitt deg en klem om jeg hadde hvert nærmere, sender en elektronisk en da
Det får viDet kommer jeg også, men vi får se [emoji4]
Ved tanke på at jeg skal ut og trene litt over en time så tror jeg det
Men ikke på samme måte, har hatt noen veldig lange møter som har krevd ganske mye konsentrasjon i dag, så sliten i hodet
Argh. Må lades ! [emoji39] Finne skjøteledning jeg... [emoji23][emoji23][emoji23]