>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja det skal jeg jammen meg. Regner jo med maten er riktig når de påpeker det også gittOgså får du sjekke også [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det skal jeg jammen meg. Regner jo med maten er riktig når de påpeker det også gittOgså får du sjekke også [emoji6]
Liker pc best du altså?I kveld skal jeg sette meg på pcn og skravle![]()
Ved tanke på at jeg skal ut og trene litt over en time så tror jeg detHåpe slutten av den ikke blir fult så slitsom da[emoji4]
Så kjedelig daDet må han
Tja ille når det ikke er sommer da [emoji13]Såpass ja [emoji14] Du er god da altså![]()
Mannen kommer hjem snart og har en del som skal gjøres i mai [emoji54]Hvorfor skulle det ikke det?
Ja man gjør jo det!Ja det skal jeg jammen meg. Regner jo med maten er riktig når de påpeker det også gitt
Hehe gjør det du [emoji6]Argh. Må lades ! [emoji39] Finne skjøteledning jeg... [emoji23][emoji23][emoji23]
Takk ❤❤Kengu da [emoji173]️
Sånn får du ikke tenke engang! Og jeg er helt sikker på at kb er enig med meg!
Jo. Men lettere å få ett rom varmt da med en ovn. Enn å få kulde ikke på ett rom syns jeg. Har vifte nå daTja ille når det ikke er sommer da [emoji13]
Faller no merDet er da fortsatt veldig høyt oppe [emoji4]
Kos degDa stikker jeg, snakkes
Så bra daTakk for detkjekt å være tilbake!
Så bra daTakk for detkjekt å være tilbake!
Har hendt jeg har kjørt tilbake altså. Men da var det finhakka. Nå var det store grove biter [emoji14] Lett å plukke daJa man gjør jo det!
Ja, eller. Appen er fin. Men blir mindre sliten av pc [emoji14]Liker pc best du altså?
God turDa stikker jeg, snakkes
Fant !Hehe gjør det du [emoji6]