God middag jaGod ettermiddag Kengu[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God middag jaGod ettermiddag Kengu[emoji1]
Det nlir man jaTror jeg døser på sofaen litt jeg. Herrefred så utslått man blir når varmen er på plass. Hodet verker, kjeven verker. Vil bare ligge i ett kaldt rom med kulde i nå kjenner jeg. Gjerne en lur hjelper litt. En liten før unga begynner på lekser tenker jeg [emoji85]
Det gikk kjaptFikk telefon fra sykehuset igjen nå, skal møte opp på akutten imorgen tidlig for prøver.
Jøsses, det er da veldig ulikt degSamme her
Ja, glad for det. De tror jeg har trykk i hodet, så bare glad for å få viteDet gikk kjapt
Du hadde 104 på forrige oppdateringImponert
Ikke sjekka men tror jeg er godt under hundre
Det er bra jobbaMed dette innlegget har jeg allerede 250 innlegg denne måneden![]()
Ikke like kjapt som hos deg, fr. førsteplassOj. Så bra! Går kjapt unna da![]()
I drammenHva da?
Det håper jeg ogsåDet var da dumtHåper denne natta blir bedre da
Så er det bare å fortsette da, ikke helt sikker på om jeg vil klare detDet er bra jobba
Ha ha ja er vel detHaha kjedelig nok med mine. Men mannen la ene ut for salg. D Den ordentlige bare tok jeg bare fordi den sto der [emoji39]
I grunn ikkeJøsses, det er da veldig ulikt deg![]()
Det skjønner jegJa, glad for det. De tror jeg har trykk i hodet, så bare glad for å få vite![]()
Pleier ikke du å ligge på toppen?I grunn ikke
Ikke jeg heller, hadde 1000 forrige mnd tror jegSå er det bare å fortsette da, ikke helt sikker på om jeg vil klare det
God turNei, kanskje skifte til treningstøy...
1500, wowVenter til 1500 innlegg [emoji56][emoji56]