Jeg har jo to storksak...Har nok 10 jeg. Men ingen er særlig dyre da [emoji23]
Og den siste vet jeg ikke. Fikk i julegave av mannen så sikkert ikke heeeelt billig den heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har jo to storksak...Har nok 10 jeg. Men ingen er særlig dyre da [emoji23]
Mye fintAh. Må visst kikke på mai greiene [emoji23] De lå ikke ute tidligere når jeg kikka
Jeg har ulønnet perm frem til fire uker ferie før jeg begynner o jobb 1.8Hvor leng til er det du er i permisjon?
Lurt.Og helst før den blir for liten [emoji14]
Lurt.
Jeg strikket maruisdress. Som aldri var passe :-(
Du får nyte den siste tidenJeg har ulønnet perm frem til fire uker ferie før jeg begynner o jobb 1.8
Eller. Tilvenning i bhg da.
Det bør vel gå bra daDenne her er størrelse 2 år, eller 92.
Lille U var bare 82 cm på kontrollen for 1,5 uker siden og bruker nå 80/86.
Er i tynn ull så perfekt for sommeren
Det skal jeg. Håper på en deilig sommer!Du får nyte den siste tiden![]()
Det går ikkeDa får dere planlegge ute[emoji12]
Jobb var det herHod morgenhva er dagens planer ?
Skal vi bytte? Antar det hjelper med ei som vasker huset og oppvaskmaskin [emoji23]Det sliter veldig ja[emoji6]
Mine negler holder seg fine i 1-2 uker de! Du må gjerne si at jeg dermed ikke gjør en dritt hjemme[emoji23]
Veldig rød men ikke vondtAu da, håper ikke det er ille?[emoji849]
God ettermiddagGod morgen alle sammen!
Må inn å seNå er iallefall topp 100 mai ute!
Får heller ikke ta deIngen i det hele tatt?
Da hadde jeg fått magesår hver gang jeg hadde trengt noe [emoji54] minimum hver mnd pga naproxen ved mens
Like greit å vente da ja [emoji4]Sitter og dingler på korpsøvelse. De spiller bare i 45 minutter (aspirantene altså, korpset spiller lenger) og siden jeg er i styret henger jeg rundt og ser til at de kommer i gang, samler inn papirer for dugnadssalg i dag etc og vips bare 25 minutter igjen så da gadd jeg ikke kjøre hjem for å snu
Så kjedelig samme grunn?Får heller ikke ta de
Grei vakt ?Jobb var det her