>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Herlig. Mest tjukke her innså jeg nå. Men ett par tynne. Men i tvil om de gjerne ble litt for tynne [emoji14] Men det får nok så fint ogsåAhh ja her er det i boks. De har flere hver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig. Mest tjukke her innså jeg nå. Men ett par tynne. Men i tvil om de gjerne ble litt for tynne [emoji14] Men det får nok så fint ogsåAhh ja her er det i boks. De har flere hver
Ja. Men får gjøre det beste utav dagen. Er kun 5.5 timer på jobb. Det får bare gå [emoji85]Ja det gjør det nok
Æsj da. Det er noe dritt. Ikke alltid spiralen er like gøy ser jeg rundtomThanks. Blødninger på og av kjipern. Spiral. Hehe ja ser den. Har dere noen dyr?
Hehr jada . Hvor handler du mest klær til de?Herlig. Mest tjukke her innså jeg nå. Men ett par tynne. Men i tvil om de gjerne ble litt for tynne [emoji14] Men det får nok så fint også![]()
Ahh lykke tilJa. Men får gjøre det beste utav dagen. Er kun 5.5 timer på jobb. Det får bare gå [emoji85]
Joa, men fikk "hakk" i neglelakken når jeg vasket opp flasker og steriliserte dem og jeg ventet ekstra lenge på at de skulle være helt tørreSå jo bra ut det daFornøyd selv også eller? [emoji1]
Håper det holder med paracet så du slipper å bli sløv idag [emoji4]God morgenSovna fort. Sov greit. Tester ut paracet i dag da... Så håper jeg det funker godt. Kjenner jeg er vond. Skulle tro de banka kjeften min opp altså [emoji38]
Nei er ikke det. Men håper hun kan gjøre noe ellers må jeg vurdere noe annet. Piller orker jeg ikke . Da er jeg vipps gravid igjen haha . Ja stemmer det er de små hvite sant? Vi har ingen dyr nå neiÆsj da. Det er noe dritt. Ikke alltid spiralen er like gøy ser jeg rundtom
Hadde hund. Men ga hu til ei venninne pga allergi hos meg. Hu har det nå mye bedre og blir bortskjemt veldig.
Bichon er allergivennlige da. Men vil ikke ha. Blir så bunden da. Men fristelsen er selvsagt stor når mamma får valper [emoji23]
Har dere?
Tja få storesøster i bhg, gå til Lidl for å handle litt og generelt være ut frem til vi skal hente i bhg Kl 14. 00Hod morgenhva er dagens planer ?
Oj blitt solbrent jeg
Hat du prøvd ibux?Takk. Gjør jeg også. Tar hvertfall lengre tid før paraceten kikker inn enn paralginen kjenner jeg [emoji85]
Syns vi har hatt en effektiv første mai dag her jeg [emoji123][emoji123]
Lidl Åhh var jo her før og. Fint vær ja?Tja få storesøster i bhg, gå til Lidl for å handle litt og generelt være ut frem til vi skal hente i bhg Kl 14. 00
Prøver vi 500 før senga roper eller? [emoji56]
Blir som regel den lokale sportsbutikken eller finklær på en lokal klesbutikk. Men har en outlet som åpna for 1 år siden 1 time unna. Så prøver å komme meg ut der innimellom på tilbudeneHehr jada . Hvor handler du mest klær til de?
TakkAhh lykke til![]()
Argh. Så kjedelig. Orker sjelden neglelakkstyret. Er tiltak hele greia. Ender bare med sånn klar neglelakk [emoji23]Joa, men fikk "hakk" i neglelakken når jeg vasket opp flasker og steriliserte dem og jeg ventet ekstra lenge på at de skulle være helt tørre
TakkHåper det holder med paracet så du slipper å bli sløv idag [emoji4]
Ser opptak av superoppusserne. De kunne gjerne fått besøkt meg kjenner jeg [emoji56][emoji23]