Ja det er eneste bakdelen [emoji23] men vinene du i lotto kan du jo hyre inn vaskehjelp og vaktmester. Og gartner kanskje?Oh yes.. Vil ha det selv [emoji14]
Men er mye jobb å holde det fint da.. Når det er så stort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er eneste bakdelen [emoji23] men vinene du i lotto kan du jo hyre inn vaskehjelp og vaktmester. Og gartner kanskje?Oh yes.. Vil ha det selv [emoji14]
Men er mye jobb å holde det fint da.. Når det er så stort![]()
Null stressDet bør man klare[emoji6]
Ja. Snø og vinterwonderland langt oppi fjella hvor folk oppsøker det.Hehe. Hverken det ene eller andre er vel å foretrekke [emoji23] akkurat nå skulle jeg ønske det var 20 grader og sol her. Og gjerne hele året.. [emoji23]
Begynner dere tidlig med planlegging?Burde sove nå men
Kl 8Begynner dere tidlig med planlegging?
Runder 500 før alle får fullført tanken om å ta kveldenBurde vi alle. Men så nære 500 liksom [emoji23]
Krysser fingrene for at det går overEr på dagsenter for tiden. Så blir nok en grei og rolig dag. Får forklare meg om snakkinga ikke er helt i orden [emoji85]
Tror vi bør det ja. Ellers blir det mareritt [emoji85]Runder 500 før alle får fullført tanken om å ta kvelden![]()
Tidlig nok. Starter ikke før 830 her.Kl 8
Får håpe det. Tannlegen sa den kom til å være vond ei stund. Hadde lange røtter så dro i 50 min for å få den ut. Så selve tanna og hullet er helt greit. Men selve kjeven er vond og jævlig etter mishandlinga [emoji85]Krysser fingrene for at det går over![]()
Nei uff det kan vi ikke være ansvarlig for [emoji23]Tror vi bør det ja. Ellers blir det mareritt [emoji85]
Null stress![]()
Åh det hørtes bedre utTidlig nok. Starter ikke før 830 her.
Masse god bedring [emoji8]Bra du har troa[emoji2] her er sjuklingen våken igjen, så må nok legge meg med a.
Vil ikke det ser duNei uff det kan vi ikke være ansvarlig for [emoji23]
Da starter jeg også i morgen. Fin tid detTidlig nok. Starter ikke før 830 her.