Godt det da, satser på at det blir bedre pris pga det [emoji4]Her er det hus som skal selges.. Så da var det alle mann i arbeid [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det da, satser på at det blir bedre pris pga det [emoji4]Her er det hus som skal selges.. Så da var det alle mann i arbeid [emoji14]
Oh yes.. Vil ha det selv [emoji14]Så flotthadde vært noe det.
![]()
50 nå![]()
Da burde vi klaredetDitt innlegg er nr 450[emoji4]
Da burde vi klaredet
Nei var lite gøy. Mamma sa at han var kjent for å kikke inn i hus. Helst til jenter. (IIIIK!!!) Har to små jenter her i hus liksom. Skaffa tjukke svarte gardiner det ikke går å se gjennom for å si det slikHaha, huff.. Ikke mye gøy å bo sånn [emoji14]
Her har vi og alltid gardinene lukka, for føler alt og alle kan se rett inn (bor i blokk)
Kjenner vi er møkklei av å bo her nå.. [emoji14]
Uff, håper det holder med Paracet da. Hva jobber du med?Jeg også. Og gruer meg litt. Pga tanntrekking har jeg levd på paralgin. Men må kjøre i morgen. Så får bite i det sure eplet og satse på paracet gjør susen om det ikke er blitt bedre i løpet av natta [emoji85] Fri onsdag da![]()
Håper på detGodt det da, satser på at det blir bedre pris pga det [emoji4]
Ja er det, han løper rundt nå og passer på at han har pakket alt [emoji6]Oh. Spennende for han da
Greit med bhg ja for å få gjort ting.![]()
Burde vi alle. Men så nære 500 liksom [emoji23]Burde sove nå men
Det er det absoluttJa, er innafor rekkeviddet det[emoji2]
Er på dagsenter for tiden. Så blir nok en grei og rolig dag. Får forklare meg om snakkinga ikke er helt i orden [emoji85]Uff, håper det holder med Paracet da. Hva jobber du med?
Det skal jeg nok klare, men ofte jeg som gjør alt uansett så største forskjellen er at jeg kan velge mat jeg elsker [emoji7]Husk å ha litt Shadow tid også da, ikke bare gjør noe![]()
Burde det hvertfallGår fort dethar troa
![]()
Ææ, ekkeltNei var lite gøy. Mamma sa at han var kjent for å kikke inn i hus. Helst til jenter. (IIIIK!!!) Har to små jenter her i hus liksom. Skaffa tjukke svarte gardiner det ikke går å se gjennom for å si det slik
Mhm så veldig næreBurde vi alle. Men så nære 500 liksom [emoji23]
Hehe. Hverken det ene eller andre er vel å foretrekke [emoji23] akkurat nå skulle jeg ønske det var 20 grader og sol her. Og gjerne hele året.. [emoji23]Vi fikk aldri vinter. Hatt en lang kald høst da [emoji85]
Og ja! Gratulerer med 1.mai ! [emoji1][emoji1]
Usj ja. Glad når jeg da vokste opp hadde soverom i 3etasje. Han var en gammel nabo også ser duÆæ, ekkelt
Hadde gjort akkurat det samme da ja [emoji14]