Ja er jo godt over 1 31del av innleggene vi trengerSyns vi har hatt en effektiv første mai dag her jeg [emoji123][emoji123]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er jo godt over 1 31del av innleggene vi trengerSyns vi har hatt en effektiv første mai dag her jeg [emoji123][emoji123]
HeldigvisJa er jo godt over 1 31del av innleggene vi trenger![]()
Er lov detSå da må man vel snart ta å legge seg med god samvittighet over innsatsen i dag
Alltid greittHeldigvisGodt å ha en god start [emoji39][emoji123] Har man litt å gå på
![]()
Ja la ossPrøver vi 500 før senga roper eller? [emoji56]
Syns det jaEr lov det![]()
Har nok det ja. Hadde ikke gjort noe med en fridag til [emoji14] du da?Syns det jaJobb i morgen ?
Må nok detSå da må man vel snart ta å legge seg med god samvittighet over innsatsen i dag
Hvor mye mangler vi?Prøver vi 500 før senga roper eller? [emoji56]
50 nåHvor mye mangler vi?
Jada det kommer til å gå bra [emoji4]Da blir du alenemor noen dager da[emoji2] det går vel fint!
Haha, huff.. Ikke mye gøy å bo sånn [emoji14]Nei. Vi var bare glad vi kom oss utav den lille kjellerleiligheten vi leide. Med gardinene lukka konstant for pappaen til han vi leia hos gikk å kikka konstant inn... [emoji85]
Vinner vi i lotto. River vi huset og bygger nytt heller. Det er drømmen [emoji7]
Jeg også. Og gruer meg litt. Pga tanntrekking har jeg levd på paralgin. Men må kjøre i morgen. Så får bite i det sure eplet og satse på paracet gjør susen om det ikke er blitt bedre i løpet av natta [emoji85] Fri onsdag daHar nok det ja. Hadde ikke gjort noe med en fridag til [emoji14] du da?
Hvor mye mangler vi?
I underkant av 50 [emoji56]Hvor mye mangler vi?
Ah noen få det50 nå![]()
Ja kjedelig det om det er fint værJeg skal sitte inne å planlegge
Burde klare detI underkant av 50 [emoji56]
Mhm er detJa kjedelig det om det er fint vær