☆ Skravletråd Mai ☆

Ahh ja her er det i boks. De har flere hver
Herlig. Mest tjukke her innså jeg nå. Men ett par tynne. Men i tvil om de gjerne ble litt for tynne [emoji14] Men det får nok så fint også :D

Takk, jobbet hardt for dem for dette tok mange timer. [emoji54]

Thanks. Blødninger på og av kjipern. Spiral. Hehe ja ser den. Har dere noen dyr?
Æsj da. Det er noe dritt. Ikke alltid spiralen er like gøy ser jeg rundtom :(

Hadde hund. Men ga hu til ei venninne pga allergi hos meg. Hu har det nå mye bedre og blir bortskjemt veldig.
Bichon er allergivennlige da. Men vil ikke ha. Blir så bunden da. Men fristelsen er selvsagt stor når mamma får valper [emoji23]

Har dere?

Så jo bra ut det da :D Fornøyd selv også eller? [emoji1]
Joa, men fikk "hakk" i neglelakken når jeg vasket opp flasker og steriliserte dem og jeg ventet ekstra lenge på at de skulle være helt tørre

God morgen :) Sovna fort. Sov greit. Tester ut paracet i dag da... Så håper jeg det funker godt. Kjenner jeg er vond. Skulle tro de banka kjeften min opp altså [emoji38]
Håper det holder med paracet så du slipper å bli sløv idag [emoji4]

Æsj da. Det er noe dritt. Ikke alltid spiralen er like gøy ser jeg rundtom :(

Hadde hund. Men ga hu til ei venninne pga allergi hos meg. Hu har det nå mye bedre og blir bortskjemt veldig.
Bichon er allergivennlige da. Men vil ikke ha. Blir så bunden da. Men fristelsen er selvsagt stor når mamma får valper [emoji23]

Har dere?
Nei er ikke det. Men håper hun kan gjøre noe ellers må jeg vurdere noe annet. Piller orker jeg ikke . Da er jeg vipps gravid igjen haha . Ja stemmer det er de små hvite sant? Vi har ingen dyr nå nei:)

Hehr jada . Hvor handler du mest klær til de?
Blir som regel den lokale sportsbutikken eller finklær på en lokal klesbutikk. Men har en outlet som åpna for 1 år siden 1 time unna. Så prøver å komme meg ut der innimellom på tilbudene :D

Joa, men fikk "hakk" i neglelakken når jeg vasket opp flasker og steriliserte dem og jeg ventet ekstra lenge på at de skulle være helt tørre
Argh. Så kjedelig. Orker sjelden neglelakkstyret. Er tiltak hele greia. Ender bare med sånn klar neglelakk [emoji23]

Back
Topp