Jeg må på apoteket fant vi ut i morges.
Hunden har resept på tre bokser med piller av gangen. Vi får vanligvis bare to for det er det de har inne på apoteket. Men da mannen sa "hvor gjorde du av posen med en den andre esken?" i morges ble det klart at.... Faktisk hadde de bare inne en da jeg var der i april...
Så jeg skal på handletur. Skal jeg først på det apoteket som har medisinen inne og ikke må bestille så er det på handlesenteret. Og jeg kan likegodt ta ut spiralen min også kanskje? Eller greit å gjøre det rett før timen aå slipper jeg passe på den? Skal ikke til legen før torsdag så kan ta den ut da.
Men jeg skal i alle fall ha meg en mascara. Den har blitt tørr. Og sommerbukse kan jeg se etter. Mine elskede Capri avgikk med hull-i-baken-døden i fjor begge to (en på våren og en på sensommeren) uten at jeg fant noe nytt jeg likte
Dog frister ikke å bruke hele en så fin dag inne så jeg må ut på tur. Eller leke o hagen eller noe.
Lillemor sovna i bilen på vei hjem fra levering av søsken og har sovet i tre kvarter allerede.... Normalt sover hun 1-1,5 time. Sånn fra en gang etter 11