☆ Skravletråd Mai ☆

Usj nei. Men god effekt har den. Så blir litt savn også. Menmen.
Det skjønner jeg, men risikoen er ikke verdt det.

Stor gruppe medisiner som blir uaktuelle

Kan du sitte litt på terrasse da og nyte varmen? [emoji4]

Kan gjøre det hvis snuppa sovner i vognen. Men pr nå er det kun å ligga oppå mamma som er bra nok[emoji53] så da satser vi på at det blir flere fine dager[emoji2][emoji295]️

Kan gjøre det hvis snuppa sovner i vognen. Men pr nå er det kun å ligga oppå mamma som er bra nok[emoji53] så da satser vi på at det blir flere fine dager[emoji2][emoji295]️
Her er det meldt fint hvertfall til mandag :) Håper det hos dere også da.

Mamma er best ja [emoji8]

Her er det meldt fint hvertfall til mandag :) Håper det hos dere også da.

Mamma er best ja [emoji8]

Det er det hos oss også ja, så det kommer andre muligheter[emoji6] heldigvis[emoji2]
Rart med det, og mamma syns det er litt koselig også. Har ikke veldig mye tid til å kose ellers[emoji6]

Det er det hos oss også ja, så det kommer andre muligheter[emoji6] heldigvis[emoji2]
Rart med det, og mamma syns det er litt koselig også. Har ikke veldig mye tid til å kose ellers[emoji6]
De vokser fort nok i fra den kosen ja [emoji85] Nyte det mens en kan og de vil [emoji7]

Veldig. Får ikke ta NSAIDS. :)
Kjipt om du må utelukke de totalt. Jeg må bare være forsiktig med de, kjipt når eneste jeg har funnet som fungerer mot mensensmerter er i den gruppa medisiner :( (så da blir det noen dager i måneden vanligvis hvertfall)

Kjipt om du må utelukke de totalt. Jeg må bare være forsiktig med de, kjipt når eneste jeg har funnet som fungerer mot mensensmerter er i den gruppa medisiner :( (så da blir det noen dager i måneden vanligvis hvertfall)
Du husker å spise først da? Større risiko på tom mage

I går var første uteværet for lille mann men nesen hans ble stekt:( hjalp ikke å smøre flere ganger i timen) gaten føk av hele tiden
Huff stakkars, skjer fort når det blir finvær dessverre

Ja. De der naproxen du tenker på da? De var gode. Men har heldigvis ikke mensen lengre (spiral) så slipper å tenke på de da :)

Du husker å spise først da? Større risiko på tom mage
Bruker å prøve å spise, men siden jeg kaster opp av smerter er det ikke alltid det skjer altså.

Back
Topp