I hodet hvertfall [emoji23][emoji56] Har så mange stemmer oppi hodet liksom [emoji39]
Haha[emoji23] det er sunt har jeg hørt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I hodet hvertfall [emoji23][emoji56] Har så mange stemmer oppi hodet liksom [emoji39]
Lille sovna 18.45. Våknet av oppstøt og satt seg opp typ. 20.00. Gikk inn, la henne ned igjen (ligger i dobbeltsenga), og strøyk 30 sekunder i håret, så sovnet hun. WHAAAT? Er det min datter? Forrige natta beit hun meg så ille, så hun fikk ikke pupp. Da strøyk jeg en 30-45 minutter, så sovnet hun. Jeg er ikke vant til detteHaha.
Mhm.. Liker det ikke helt, men.. Det går seg vel til![]()
Tjohei! Endra visst navn og bilde jeg [emoji14]
Fordi jeg planlegger
Så jo bra ut det daOverse bønneteppe i bakgrunn, følte det ikke helt passet inn [emoji23]
Men sånn ble neglene [emoji4]
![]()
Haha det er ja. Føler det blir mye kranglìng jeg [emoji23]Haha[emoji23] det er sunt har jeg hørt!
Håper Paracet funkerGod morgenSovna fort. Sov greit. Tester ut paracet i dag da... Så håper jeg det funker godt. Kjenner jeg er vond. Skulle tro de banka kjeften min opp altså [emoji38]
Deilig daVar varmt ute. Så lar barna gå i tights og kjole og eldste i strømpebukse og shorts. Glade lettkledde barn da gitt![]()
Jobb, lekser, middag og speider. Og selvsagt få de i seng igjen i kveld [emoji23] Ellers rolig dag. Jeg skal kose med valpene hos mamma mens de er på speiderenHod morgenhva er dagens planer ?
Takk. Gjør jeg også. Tar hvertfall lengre tid før paraceten kikker inn enn paralginen kjenner jeg [emoji85]Håper Paracet funker![]()
KjempedeiligDeilig da![]()
Hod vakt. 3 dager fri jeg nåJobb, lekser, middag og speider. Og selvsagt få de i seng igjen i kveld [emoji23] Ellers rolig dag. Jeg skal kose med valpene hos mamma mens de er på speideren![]()
Ahh ja her er det i boks. De har flere hverKjempedeiligMå nok til byen en dag å kjøpe tynnere jakker ser jeg nå da [emoji23]
Ja det gjør det nokTakk. Gjør jeg også. Tar hvertfall lengre tid før paraceten kikker inn enn paralginen kjenner jeg [emoji85]
3 dager fri hørtes akkurat passe ut nå kjenner jeg [emoji23] Lykke til hos gynekolog daHod vakt. 3 dager fri jeg nåÅhh herlig hvordan valper? Her er det gynekolog og må handle solhatter til frøkna.
Thanks. Blødninger på og av kjipern. Spiral. Hehe ja ser den. Har dere noen dyr?3 dager fri hørtes akkurat passe ut nå kjenner jeg [emoji23] Lykke til hos gynekolog da
Hu har 3 uker gamle bichon havanais valper [emoji7] Råsøte [emoji85][emoji10] Man vil egentlig putte en i lomma og gå [emoji23]