☆ Skravletråd Mai ☆

Lille sovna 18.45. Våknet av oppstøt og satt seg opp typ. 20.00. Gikk inn, la henne ned igjen (ligger i dobbeltsenga), og strøyk 30 sekunder i håret, så sovnet hun. WHAAAT? Er det min datter? Forrige natta beit hun meg så ille, så hun fikk ikke pupp. Da strøyk jeg en 30-45 minutter, så sovnet hun. Jeg er ikke vant til dette :P Haha.

Så bra hun sovnet fort igjen[emoji2]

Overse bønneteppe i bakgrunn, følte det ikke helt passet inn [emoji23]

Men sånn ble neglene [emoji4]
dac87b235911278d4f82e30962c4b9e9.jpg
Så jo bra ut det da :D Fornøyd selv også eller? [emoji1]

God morgen :) Sovna fort. Sov greit. Tester ut paracet i dag da... Så håper jeg det funker godt. Kjenner jeg er vond. Skulle tro de banka kjeften min opp altså [emoji38]

Jobb, lekser, middag og speider. Og selvsagt få de i seng igjen i kveld [emoji23] Ellers rolig dag. Jeg skal kose med valpene hos mamma mens de er på speideren :D
Hod vakt. 3 dager fri jeg nå :) Åhh herlig hvordan valper? Her er det gynekolog og må handle solhatter til frøkna.

Hod vakt. 3 dager fri jeg nå :) Åhh herlig hvordan valper? Her er det gynekolog og må handle solhatter til frøkna.
3 dager fri hørtes akkurat passe ut nå kjenner jeg [emoji23] Lykke til hos gynekolog da :)

Hu har 3 uker gamle bichon havanais valper [emoji7] Råsøte [emoji85][emoji10] Man vil egentlig putte en i lomma og gå [emoji23]

3 dager fri hørtes akkurat passe ut nå kjenner jeg [emoji23] Lykke til hos gynekolog da :)

Hu har 3 uker gamle bichon havanais valper [emoji7] Råsøte [emoji85][emoji10] Man vil egentlig putte en i lomma og gå [emoji23]
Thanks. Blødninger på og av kjipern. Spiral. Hehe ja ser den. Har dere noen dyr?

Back
Topp