Huff håper de finner ut av det da! Må være forferdelig!Daglig siste 2 månedeneKom plutselig. Skal til nevro på onsdag, så holder meg fast frem til det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff håper de finner ut av det da! Må være forferdelig!Daglig siste 2 månedeneKom plutselig. Skal til nevro på onsdag, så holder meg fast frem til det.
Hei og håGrei vakt og godt betalttitter innom før jeg sovner . 3 dager fri nå , blir herlig i finværet
Fin dag?Hei og hå![]()
Ham har det bra, føler han vokser så altfor fort! Nå begynner han å bli så mobil! Idag husket han for første gang og elsket det [emoji7]Bra du har noe å glede deg tilHvordan går det med babyen Shadow?
Håper jeg også men vi får se, tar jo hele natta dette [emoji23]Håper det blir et bra lag neglelakk nå Shadow [emoji14]
Helt grei. Fine været og middag hos svigermor ♡ Ganske grei søndagsfølelseFin dag?
Er virkelig ikke det nei så burde klare det på55 min [emoji6]Er ikke langt unna der heller nei![]()
Ikke så veldig langt.Koselig det da. Kommet langt på tøyet? [emoji1]
God natt og sov godt [emoji4]Men tror jeg gir meg før 600 og sier natta egentligsove godt alle sammen!
Det gjør det nok ja. Men gleder meg til å se resultatet. Blir nok råfin [emoji7]Ikke så veldig langt.
Er veldig tynt garn og tynne pinner så det tar sin tid
Hva har du strikket på da? [emoji4]Ble bare sittende å strikke og se på NetFlix når jeg har hatt tid i dag istedenfor å skravle.
Blir litt mye å ta igjen i kveld.
Må legge meg snart, skal opp kl 6
Høres veldig riktig ut med 3 dager fri nå ja [emoji6]Grei vakt og godt betalttitter innom før jeg sovner . 3 dager fri nå , blir herlig i finværet
Hva serverte hun? Ja grei vaktHelt grei. Fine været og middag hos svigermor ♡ Ganske grei søndagsfølelse
Fin dag på jobb?
Ja hihi blir braHøres veldig riktig ut med 3 dager fri nå ja [emoji6]
Det får du da ja pJeg skulle vel alltids fått trykka ditt og inni [emoji23]
Garanterer deg at jeg sover innen en time. Så da ser jeg i morgen [emoji85]
Litt restemat. Delvis oksestek og delvis røkt svinekam, med god saus, grønnsaker og potet.Hva serverte hun? Ja grei vakt![]()
Må vaske opp hos farmor. Og husker det var vår jobb etter alle måltid. Jeg tørka som regel og søstra mi vaska. Var egentlig litt koselig. Men gjerne ikke like koselig hver dag i mange år da. [emoji56]Det får du da ja p
Har ikke mye da for vasket opp minst 5 ganger om dagen
Hva har du strikket på da? [emoji4]
Gleder meg veldig selv.Det gjør det nok ja. Men gleder meg til å se resultatet. Blir nok råfin [emoji7]
Ååh. Begynner å ta form jo [emoji7] Lekkert [emoji1]Gleder meg veldig selv.
Strikker på Kvalavågsdress til Lille U
![]()