>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Håper det hjelper ♡♡Får ta smertestillende. Nesten så jeg håper jeg begynner å kaste opp igjen, for da må vi ringe legevakta. Jeg er sååå lei.. Men ja. Nå er det virkelig snart time [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det hjelper ♡♡Får ta smertestillende. Nesten så jeg håper jeg begynner å kaste opp igjen, for da må vi ringe legevakta. Jeg er sååå lei.. Men ja. Nå er det virkelig snart time [emoji173]
Å ja! Gleder meg til Mousakka! Hadde ellers blitt biff fra burgund men det har vist mannen nå funnet ut at han liker allikevel [emoji54]Flink er duSpis noe du har skikkelig lyst på
Jeg skal snart ta på et lag til med neglelakk så jeg skal ikke sove med det første [emoji23]Hahaha. Joooda. Men jeg prøver å foreberede meg på å sove jeg [emoji23] Prøver godt altså
Slett ikkeIkke så ille det heller nei![]()
Farge da det blir? [emoji38]Jeg skal snart ta på et lag til med neglelakk så jeg skal ikke sove med det første [emoji23]
Daglig siste 2 månedenePlages du ofte med hodepine?
Æsj. Jaja. Jeg er østland. Men trenger oppussing på vestland [emoji23]Nja. Spørs hvor vi bor. De tar kun østlandet for øyeblikket. Jeg er vestland [emoji23]
Bra du har noe å glede deg tilÅ ja! Gleder meg til Mousakka! Hadde ellers blitt biff fra burgund men det har vist mannen nå funnet ut at han liker allikevel [emoji54]
Uff, stakkarBOM! Der kom hodepinen [emoji24] Griiiin. Er så lei.
Håper det blir et bra lag neglelakk nå Shadow [emoji14]Jeg skal snart ta på et lag til med neglelakk så jeg skal ikke sove med det første [emoji23]
Er ikke langt unna der heller neiKan vel egentlig også klare 600 [emoji6]
Å oppvaskmaskin, kan jeg ta noen ting inni jeg også [emoji23] jeg er lei av å vaske opp for hånd! Bare gjort det noen år nå!Farge da det blir? [emoji38]
Tenkte ta kjøkkenet først jeg. Eller. Hive i oppvasken hvertfall
[emoji23][emoji23]Æsj. Jaja. Jeg er østland. Men trenger oppussing på vestland [emoji23]
Sove godt. Skal snart gi meg jeg også. Men hører en stemme bak i hodet som sierMen tror jeg gir meg før 600 og sier natta egentligsove godt alle sammen!
Går det ann å glemme det? [emoji54]
Vi har skravla vi. Du får ta oss igjen [emoji23]
Jeg skulle vel alltids fått trykka ditt og inni [emoji23]Å oppvaskmaskin, kan jeg ta noen ting inni jeg også [emoji23] jeg er lei av å vaske opp for hånd! Bare gjort det noen år nå!
Blir ulike rosa farger kan legge ut bilde om en time [emoji6]
Natta sove godtÅh nå er det natta
Koselig det da. Kommet langt på tøyet? [emoji1]Ble bare sittende å strikke og se på NetFlix når jeg har hatt tid i dag istedenfor å skravle.
Blir litt mye å ta igjen i kveld.
Må legge meg snart, skal opp kl 6