500 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir det bra?Ser opptak av superoppusserne. De kunne gjerne fått besøkt meg kjenner jeg [emoji56][emoji23]
Hurra for det
Isj. Høres fælt utFår håpe det. Tannlegen sa den kom til å være vond ei stund. Hadde lange røtter så dro i 50 min for å få den ut. Så selve tanna og hullet er helt greit. Men selve kjeven er vond og jævlig etter mishandlinga [emoji85]
Får håpe det. Tannlegen sa den kom til å være vond ei stund. Hadde lange røtter så dro i 50 min for å få den ut. Så selve tanna og hullet er helt greit. Men selve kjeven er vond og jævlig etter mishandlinga [emoji85]
Det gikk jo strålendeBra du har troa[emoji2] her er sjuklingen våken igjen, så må nok legge meg med a.
Ah, ja det var ihvertfall braUsj ja. Glad når jeg da vokste opp hadde soverom i 3etasje. Han var en gammel nabo også ser du
De lager det hele så bra atte. Gjør om igjen hele planløsninger for å då mest mulig utav huset for familiene. Blir råbra [emoji1]Blir det bra?
Haha, ja sant [emoji14]Ja det er eneste bakdelen [emoji23] men vinene du i lotto kan du jo hyre inn vaskehjelp og vaktmester. Og gartner kanskje?![]()
Meg åSer opptak av superoppusserne. De kunne gjerne fått besøkt meg kjenner jeg [emoji56][emoji23]
Ja egentligDa starter jeg også i morgen. Fin tid det![]()
[emoji85] Nå er den ute pluss visdomstenner. Så resten kan jeg vel beholde [emoji23]Isj. Høres fælt ut![]()
Sorry [emoji85] Det var ikke helt meninga da. Men kan heldigvis spise normalt igjen da [emoji56]Au[emoji31] nå fikk jeg frysninger og fikk vondt bare av å lese.
Masse god bedring [emoji8]
Fantastisk start på mndJuhu. Jeg fikk innlegg 500. VI klarte det for i dagSyns vi er riktig så gode [emoji123]
Vi kan ta hver vår uke. Selv om jeg tenker de trenger 2 uker bare her [emoji23]Meg å![]()
Sove godt..nei nå er det natta her
God natt!