☆ Skravletråd Mai ☆

Det skulle vi alle gitt. Vi har råd til dyrt lån, men mangler egenkapitalen. Surt når banken sier at vi uten problemer kunne hatt 4 mill i lån, men pga egenkapitalen går det ikke :( Men vi KAN få så masse i lån [emoji23] Jo. Det var jo trøst liksom.

Men vi prøver iherdig å spare opp nå da.
Så innmari kjedelig. Burde jo ha gått an å løse det på en annen måte :)

Vi har aldri vært i banken å sjekka hva vi kan få engang.. Men huset blir lagt ut for ca 5,7 mill.. Og det hadde vi ALDRI fått! :(
Jøsses så dyrt [emoji85] Var ganske dyrt ja [emoji23]
Her er 4 mill blant det dyreste for helt nytt.
Og vi nekter å flytte før vi kan kjøpe helt nytt. Har en ikke handy mann [emoji85]

Jøsses så dyrt [emoji85] Var ganske dyrt ja [emoji23]
Her er 4 mill blant det dyreste for helt nytt.
Og vi nekter å flytte før vi kan kjøpe helt nytt. Har en ikke handy mann [emoji85]
Ja, det er stort hus med stor hage. Boareal på 197kvm :)
Misunner de som har råd til å kjøpe det!
Hehe, ikke så handy han gubben min heller [emoji14]
Så noe oppussingsprosjekt vil jeg aldri ha :o

Ja, det er stort hus med stor hage. Boareal på 197kvm :)
Misunner de som har råd til å kjøpe det!
Hehe, ikke så handy han gubben min heller [emoji14]
Så noe oppussingsprosjekt vil jeg aldri ha :o
Vi tenkte ikke så langt [emoji14] Hahaha. Vi troooodde vi kunne gjøre noe selv haha.

Menmen. Bor i et gammelt hus. Men på en fantastisk plass. 5 min unna alt av butikker, strand, skoler og lekeplasser [emoji14]

Vi tenkte ikke så langt [emoji14] Hahaha. Vi troooodde vi kunne gjøre noe selv haha.

Menmen. Bor i et gammelt hus. Men på en fantastisk plass. 5 min unna alt av butikker, strand, skoler og lekeplasser [emoji14]
Hehe! Ikke alltid man kan tenke på alt [emoji14] Hørtes ut som en fin plass da! :D

Hehe! Ikke alltid man kan tenke på alt [emoji14] Hørtes ut som en fin plass da! :D
Nei. Vi var bare glad vi kom oss utav den lille kjellerleiligheten vi leide. Med gardinene lukka konstant for pappaen til han vi leia hos gikk å kikka konstant inn... [emoji85]

Vinner vi i lotto. River vi huset og bygger nytt heller. Det er drømmen [emoji7]

Back
Topp