>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
KjempeFor et nydelig vær
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KjempeFor et nydelig vær
Det har min daKjempeUnga har nesten ikke vært inne i dag [emoji7]
Greit det da og viktig å høre på kroppen [emoji4]Haha ja. Men nå er vi hjemme igjen. Minsta lekte der oppe med ei luta jenta i 4 timer i strekk ute Nå begynte jeg å bli så vond igjen at jeg ville hjem. Så avslapping på sofaen nå [emoji85]
Unga løp ut igjen [emoji23]
Ja. Hadde paralginen med meg. Men blir så sløv av den. Så rett før jeg sovner da jo [emoji38]Greit det da og viktig å høre på kroppen [emoji4]
Men hva med når sola er det da? Huff nei da skal jeg ha det så vindstille som mulig [emoji6]Haha[emoji23] mange andre fordeler med vind da[emoji6] regnskyene blåser bort![emoji41]
Greit å ha den ja men kanskje greit å ikke være sløv ogsåJa. Hadde paralginen med meg. Men blir så sløv av den. Så rett før jeg sovner da jo [emoji38]
Ja. Ser så fælt ut å døse rett foran svigermor mens hu snakker [emoji23]Greit å ha den ja men kanskje greit å ikke være sløv også
Åh det hørtes veldig godt ut gitt [emoji7][emoji7]
For et nydelig vær
Er ute i sola
Men hva med når sola er det da? Huff nei da skal jeg ha det så vindstille som mulig [emoji6]
Hehe ser det for meg [emoji23]Ja. Ser så fælt ut å døse rett foran svigermor mens hu snakker [emoji23]
Ingenting som er bedreDet var snadder[emoji1]
Hu er så grei. Tror eneste hu hadde gjort er å legge teppe over meg [emoji23][emoji7]Hehe ser det for meg [emoji23]
Det skal detHelt fantastisk![emoji1] måtte det vare!!
Veldig ogsåSå deilig[emoji1]
Det blir spennende å seSkulle ikke Tamara komme med topp100 mai i dag?
Ikke så langt igjen. Så tror ikke det er noe stressOver halvveis med innleggene for i dag. Men håper vi klarer alle for i dag og helst litt mer [emoji87][emoji39] Regner med når barn er i seng det blir mer fart her![]()