Flere barn?

Hehe, muligens to påskebarn her og. Spørs jo litt når lillesøster bestemmer seg for å komme ;) Det positive med påskebarn er bedre mat på barsel da! ;) Gikk fra tørr fiskepudding en dag til lammestek med masse tilbehør og dessert neste dag :D Vi har ingen planer om flere barn så må passe oss sensommeren 2018 ja! [emoji14]

Ja, påska er jo egentlig ganske sein i år da.. jeg blir satt i gang 21/3 så i år har jeg to ikke-påskebarn. Storebror født 17/3 så det er en farlig uke på sensommeren i partallsår, så absolutt :p
 
Ja, påska er jo egentlig ganske sein i år da.. jeg blir satt i gang 21/3 så i år har jeg to ikke-påskebarn. Storebror født 17/3 så det er en farlig uke på sensommeren i partallsår, så absolutt :p
Åh, du vet når du blir satt igang allerede. Litt digg å ha en dato å forholde seg til ser jeg for meg. For meg spørs det om jeg rekker påska med termin 29/4.
 
Gratulerer til alle gavide :D og krysser fingrene for dere som event prøver. <3 håper selv at det snart klaffer etter SA. Men ting tar tid
 
Desember 17 her [emoji4]
Har vært på TUL 2 ganger å sett bankende hjerte. Skal på nytt om 6 dager (9+3 da).
Så krysser alt vi kan for at det holder hele veien denne gangen også [emoji4]
 
Back
Topp