Vognvalg

Eg kjøpte vogn og bilstol på Barnas Hus i Åsane (Bergen). Fann eit bra tilbud på vogna i ein nettbutikk (Jollyroom). Så eg gjekk egentlig berre innom Barnas Hus for å sjå på og prøva vogna, før eg bestilte den. Då ga dei meg det samme tilbudet i butikken, sidan dei hadde samme produkt på lager. :)

Så viste det seg at det var 25% rabatt på mange bilstolar på Barnas Hus mandag og tirsdag denne veka. Så då kjøpte eg like godt bilstol med base i tillegg. ;)

Vogna med bag- og sportsvogndel kosta egentlig nesten 9000 kr på Barnas Hus, og bilstolen med base kosta 5000 kr. Eg fekk alt saman for 10 000 kr. :thumleft

9000 kr for city elite? Den ligger da normalt på rundt 6000 for bag og sportsdel?
 
9000 kr for city elite? Den ligger da normalt på rundt 6000 for bag og sportsdel?

Det skjønnar eg ikkje. På Barnas Hus kosta den iallfall mellom 8000 og 9000 kr. Tilbudet eg fann på Jollyroom, var på rett over 6000 kr, og det var fleire tusen kroner billigare enn den opprinnelige prisen.

Kor er det du har sett denne vogna med bag- og sportsdel til 6000 kr?
 
Nesten alle steder jeg har sett den :p den ligger vanligvis på rundt 4500 kr uten bag. Høres ut som enkelte butikker har satt opp prisen litt med vilje :p
 
Back
Topp