ring test

Skjønner ikke helt hva du mener med mistet eller mister etter denne. Men vi får bare se :)

Eller tenker du siden jeg har 3 fra før og ringtesten sier 5?

Det er dette jeg syns er veldig spennende. For mye tilsier at det er en sjanse for at det kan bli tvillinger denne gangen.
Tenker siden du har 3 ja.. og testen sier du får 5.
Har opplevd tvillinger et par ganger på ringtest . Og da viser den f.eks jente,og mens den driver å snurrer så snur den over på gutt umiddelbart uten å stoppe.

Om du tar over håndleddet så viser det alle barn du kommer til og få. Og det stemmer som regel på en prikk! Og de fleste gangene jeg har testet på magen til folk uavhengig av h or langt de er på vei,så har det stemt ;)

Ble tatt ringtest på meg i ungdomsårene. Den viste at jeg skulle få 6 barn. Så er ikke alltid den stemmer på en prikk.
Venter nr 2, og det blir siste.

Hmmmm. Måtte jo prøve jeg også. Og holdt jeg den midt over. For den i alle retninger. Så jeg fant ut jeg skulle prøve å holde den først litt til venstre. Da viser dem gutt. Men tok jeg over til høyre. Viser den jente. Prøvde å holde den midt på. Og da løper hele ringen løpsk i alle retninger. Hva skal dette bety da
Herregud... fikk ikke du pos test så syyykt tidlig også da?? [emoji85] Det er garantert tvillinger!! [emoji1]

Herregud... fikk ikke du pos test så syyykt tidlig også da?? [emoji85] Det er garantert tvillinger!! [emoji1]

Hehe. Jo det gjorde jeg. Fikk første positive testen 7 dpo på utvannet kveldsurin. Alle venninnen min er sikker på at jeg får tvillinger. Jeg klarer ikke å skjule graviditeten lengre. For her er det allerede kommet 4 kg på 2 uker. De andre var ikke i nærheten en gang. Da la jeg på meg totalt 6 med første og 9 med de to andre.

Da har jeg prøvd ringtest gitt! Den går rundt i diiiger sirkel over magen [emoji254]
Over håndleddet pendlet den, pause, pendel på nytt, pause, liten sirkel, pause, stoooor sirkel [emoji1]
Skal tro om det er de to guttene jeg allerede har, og at aborten i oktober var jente og at det er ei jente i magen nå? [emoji254]

Har ikke tatt over magen nå, men tatt over håndleddet tidligere. Det viste først en gutt, det gjorde det også over magen da, og ut kom en gutt. Den sier at nr to er jente, så blir spennende å se:)
Nå måtte jeg ta den på nytt selv, over magen. Og den viste jente Stemmer med ringtesten tidligere, både på meg og mannen og magefølelsen. Nå er jeg spent på hva som viser seg på oul:D

Da har jeg prøvd ringtest gitt! Den går rundt i diiiger sirkel over magen [emoji254]
Over håndleddet pendlet den, pause, pendel på nytt, pause, liten sirkel, pause, stoooor sirkel [emoji1]
Skal tro om det er de to guttene jeg allerede har, og at aborten i oktober var jente og at det er ei jente i magen nå? [emoji254]
Spørs det !! Spennende ;)

Prøvde ringtesten.
Syns kanskje det var litt vanskelig å gjøre på megselv! Men den snurra som betyr jente ? [emoji173] prøvde på håndleddet, da snurret den bare i ring. Klarte ikke å skjønne hvor mange den mente vi skulle få men slik jeg tolket den så blir det bare jenter på oss !
Vi har mistet ei jente og fått ei jente så blir Spennede å se om det er lillesøster som kommer [emoji173][emoji173]

Prøvde ringtesten.
Syns kanskje det var litt vanskelig å gjøre på megselv! Men den snurra som betyr jente ? [emoji173] prøvde på håndleddet, da snurret den bare i ring. Klarte ikke å skjønne hvor mange den mente vi skulle få men slik jeg tolket den så blir det bare jenter på oss !
Vi har mistet ei jente og fått ei jente så blir Spennede å se om det er lillesøster som kommer [emoji173][emoji173]
Ja det er enklere å få noen til å gjøre det på deg ;)
Ser du er på oktober 15.. samme som meg. :)

Ja det er enklere å få noen til å gjøre det på deg ;)
Ser du er på oktober 15.. samme som meg. :)

Først bør jeg vel kanskje få bekreftet at det er noe der på TUl også heller prøve igjen ;)

Så koselig ! jeg hadde termin 30 sep så tenkte at det ble oktober barn men det ble godt innafor september :)

Har jo ikke hårstrå som er lang nok til å ta ringtesten [emoji4]

Fikk det til [emoji4]
Frem og tilbake [emoji4]
Så alle tester sier gutt [emoji4]

Last edited:
Jeg prøvde ringen, har helt ærlig ikke trodd på det da jeg aldri har sett noen gjøre det og alltid sett for meg at den som holdt det "jukset" men nå holdt jeg helt i ro og den gikk i sirkel som bare det! På håndleddet viste det gutt jente gutt - det har jeg fått vite tidligere av en dame jeg har veldig troen på. Så kanskje gutten var SA i syklusen før dette klaffet [emoji1433]

Jeg prøvde ringen, har helt ærlig ikke trodd på det da jeg aldri har sett noen gjøre det og alltid sett for meg at den som holdt det "jukset" men nå holdt jeg helt i ro og den gikk i sirkel som bare det! På håndleddet viste det gutt jente gutt - det har jeg fått vite tidligere av en dame jeg har veldig troen på. Så kanskje gutten var SA i syklusen før dette klaffet [emoji1433]
Spørs det. Blir spennende å se om det er ei lite tulle inni der da :)

Har ikke testet ringtesten nå. men tidligere har den sagt en gutt, en jente og en gutt. Så da må det være gutt nr 2 som kommer nå da ;)

Sa gutt med forrige og ble gutt... da sa også det kinesiske fødsels kartet gutt... Denne gangen sier ringtesten gutt, men kartet sier jente. Så vi får se [emoji6][emoji6]

Når jeg prøver på håndleddet så går den i ring men føler aldri den stopper opp ? Aldri prøvd den ved tidligere svangerskap

Back
Topp