ring test

SiljeV

Betatt av forumet
Noen som har tatt? Og hva viser den? :rolleyes:
Her viser det gutt. Veeeldi spent på om det stemmer,siden vi har 3 jenter fra før xsmile9

Gullring/type giftering I hårstrå over magen. Om ringen rundt og rundt er det jente. Om den går frem og tilbake blir det gutt;)
Kan også gjøre det over handleddet ved puls åren. Da vil den vise alle barna du har eller vil få. Tar også med evt abort o.l Her har det stemt hittil. Og viser at neste er gutt. Både over magen og handledd:woot:

Har ikke tatt over magen nå, men tatt over håndleddet tidligere. Det viste først en gutt, det gjorde det også over magen da, og ut kom en gutt. Den sier at nr to er jente, så blir spennende å se:)

Hmmmm. Måtte jo prøve jeg også. Og holdt jeg den midt over. For den i alle retninger. Så jeg fant ut jeg skulle prøve å holde den først litt til venstre. Da viser dem gutt. Men tok jeg over til høyre. Viser den jente. Prøvde å holde den midt på. Og da løper hele ringen løpsk i alle retninger. Hva skal dette bety da

Spennende! Men føler ikke jeg burde gjøre det før lille i magen i det hele tatt har blitt et kjønn. Det er i slutten av denne uken for min del [emoji5]

Hmmmm. Måtte jo prøve jeg også. Og holdt jeg den midt over. For den i alle retninger. Så jeg fant ut jeg skulle prøve å holde den først litt til venstre. Da viser dem gutt. Men tok jeg over til høyre. Viser den jente. Prøvde å holde den midt på. Og da løper hele ringen løpsk i alle retninger. Hva skal dette bety da
Enkleste er å få noen andre til å gjøre det for deg. For kan ta en liten stund til ringen får stabilisert seg

Ligger i genene og pappa har alltid sakt at eg kjem til å få tvillinger[emoji12] så blir spennende å se om han får rett[emoji23]
Hahah så gøy! Ja da blir det spennende! ;)

Enkleste er å få noen andre til å gjøre det for deg. For kan ta en liten stund til ringen får stabilisert seg
Eller så er der 2 med deg også.? xsmile8

Spennende! Men føler ikke jeg burde gjøre det før lille i magen i det hele tatt har blitt et kjønn. Det er i slutten av denne uken for min del [emoji5]
Om du tar over håndleddet så viser det alle barn du kommer til og få. Og det stemmer som regel på en prikk! Og de fleste gangene jeg har testet på magen til folk uavhengig av h or langt de er på vei,så har det stemt ;)

Ja tenkte på det. Men holdt jeg den over andre plasser. Så var det faktisk ikke en eneste bevegelse i den.

Prøvde over håndleddet også.

Nr 1 gutt
Nr 2 jente
Nr3 jente
Nr 4gutt
Nr 5 jente.

Blir veldig spennende å se. Hehe. Jeg har
nr 1 gutt
Nr 2 jente
Nr 3 jente

Dette er siste. Så får se om det blir en gutt og en jente [emoji23][emoji23]

Last edited:
Ja tenkte på det. Men holdt jeg den over andre plasser. Så var det faktisk ikke en eneste bevegelse i den.

Prøvde over håndleddet også.

Nr 1 gutt
Nr 2 jente
Nr3 jente
Nr 4gutt
Nr 5 jente.

Blir veldig spennende å se. Hehe. Jeg har
nr 1 gutt
Nr 2 jente
Nr 3 jente

Dette er siste. Så får se om det blir en gutt og en jente [emoji23][emoji23]
Wow!! Ja da blir det spennende!!

Men vet jo ikke hvordan det fungerer. Men ringen stoppet helt opp etter nr 5. Men var litt rar st den stoppet opp mellom hver gang for så begynne igjen.
Det stemmer det! Den stopper mellom hvert barn/svangerskap. Og stopper ganske lenge etter siste barn,for så å begynne på nytt igjen.
Så enten har du mistet uten å vite d nå mellom denne graviditet og forrige,eller så får du en unge til xsmile5 Evt mister etter denne er født

Skjønner ikke helt hva du mener med mistet eller mister etter denne. Men vi får bare se :)

Eller tenker du siden jeg har 3 fra før og ringtesten sier 5?

Det er dette jeg syns er veldig spennende. For mye tilsier at det er en sjanse for at det kan bli tvillinger denne gangen.

Back
Topp