Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kansje tvillinger ?Her går den rundt og litt fram og tilbake [emoji1]

Ligger i genene og pappa har alltid sakt at eg kjem til å få tvillinger[emoji12] så blir spennende å se om han får rett[emoji23]Kansje tvillinger ?![]()
Enkleste er å få noen andre til å gjøre det for deg. For kan ta en liten stund til ringen får stabilisert segHmmmm. Måtte jo prøve jeg også. Og holdt jeg den midt over. For den i alle retninger. Så jeg fant ut jeg skulle prøve å holde den først litt til venstre. Da viser dem gutt. Men tok jeg over til høyre. Viser den jente. Prøvde å holde den midt på. Og da løper hele ringen løpsk i alle retninger. Hva skal dette bety da
Hahah så gøy! Ja da blir det spennende!Ligger i genene og pappa har alltid sakt at eg kjem til å få tvillinger[emoji12] så blir spennende å se om han får rett[emoji23]
Eller så er der 2 med deg også.? xsmile8Enkleste er å få noen andre til å gjøre det for deg. For kan ta en liten stund til ringen får stabilisert seg
Om du tar over håndleddet så viser det alle barn du kommer til og få. Og det stemmer som regel på en prikk! Og de fleste gangene jeg har testet på magen til folk uavhengig av h or langt de er på vei,så har det stemtSpennende! Men føler ikke jeg burde gjøre det før lille i magen i det hele tatt har blitt et kjønn. Det er i slutten av denne uken for min del [emoji5]
Enkleste er å få noen andre til å gjøre det for deg. For kan ta en liten stund til ringen får stabilisert seg
Wow!! Ja da blir det spennende!!Ja tenkte på det. Men holdt jeg den over andre plasser. Så var det faktisk ikke en eneste bevegelse i den.
Prøvde over håndleddet også.
Nr 1 gutt
Nr 2 jente
Nr3 jente
Nr 4gutt
Nr 5 jente.
Blir veldig spennende å se. Hehe. Jeg har
nr 1 gutt
Nr 2 jente
Nr 3 jente
Dette er siste. Så får se om det blir en gutt og en jente [emoji23][emoji23]
Wow!! Ja da blir det spennende!!
Det stemmer det! Den stopper mellom hvert barn/svangerskap. Og stopper ganske lenge etter siste barn,for så å begynne på nytt igjen.Men vet jo ikke hvordan det fungerer. Men ringen stoppet helt opp etter nr 5. Men var litt rar st den stoppet opp mellom hver gang for så begynne igjen.
Evt mister etter denne er født