Det smakte godtWow! Det så fantastisk ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det smakte godtWow! Det så fantastisk ut.
Var det gittOi, det såg meget godt ut![]()
Polarbrød, haha. Lille spiste et glass da. Lager noe når sambo kommer hjem fra golfbanen tenker jeg.Var det gitthva har dere hatt?
I forhold til den siste tiden er det myeNja ikke så mye?
Tamara lurte jo på om vi kom til 4000 i går. Og 5000 i dag. Første klarte vi på en måte. Andre... Nja....
Skulle ha kyllingsuppe. Bare pizzaboller som lunsj etter at mannen hadde lagt om dekk. Ble servert klokka 16. Så det ble middagen. Nå lager mannen vafler til kveldsmat tror jeg... (noe med "knuste egg og sukker og melk og noe annet" i alle fall....)
Lat dagVar det gitthva har dere hatt?

Hihi OkeiPolarbrød, haha. Lille spiste et glass da. Lager noe når sambo kommer hjem fra golfbanen tenker jeg.
hehe godt detLat dagungene ville ha junk, og jeg gav etter. Burger på essoen
![]()
Å så godt ut. Hadde pizza [emoji87] Er så lenge siden det.Vis vedlegget 223870 Dagens middaghva hadde dere?
TakkDu er ekstremt rask!
[emoji7][emoji7]Ja, vi føler oss veldig heldige. Mange som vil strikke til frøkna, så vi har fått så mye fint.
Kan jeg tenke megVar veldig godtog ungene var stor fornøyd
![]()
Sannsynligvis kan hu ikke det. Menmen. Vi skal nok mer drøfte veien videre tenker jeg ang nav og jobb. Menmen.Bra det, håper hun kan hjelpe deg [emoji4]
Å så godt ut. Hadde pizza [emoji87] Er så lenge siden det.
Pizzabakeren. Ble sittende så lenge hos svigermor på besøk at tiden løp i fra oss. Hadde tenkt lammestek. Men å vente 3 timer på middag ble uaktuelt når vi var sultne [emoji85]ferdig eller hjemmelaget?
![]()
Fornuftig det også tenker jegSannsynligvis kan hu ikke det. Menmen. Vi skal nok mer drøfte veien videre tenker jeg ang nav og jobb. Menmen.![]()
Hehe skjønner jeg godtPizzabakeren. Ble sittende så lenge hos svigermor på besøk at tiden løp i fra oss. Hadde tenkt lammestek. Men å vente 3 timer på middag ble uaktuelt når vi var sultne [emoji85]
Dagen litt på skjeiva her i dag rett og slett.Okei. Her var det egg og bacon til lunsj. Her sitter de med hver sin bolle nå. Bakte tidligere![]()
Snøøøør igjen her gitt.... Tredje eller fjerde gang i dag. De forrige har smeltet, håper det gjør det nå også.Sååå deilig vær ute nå. Synd det er meldt snø i natt...
Enkelte dager blir sånnDagen litt på skjeiva her i dag rett og slett.