Skravletråd april

Vi orket ikke å ta oppgjøret med fargefeilene ( nok med at vi måtte krangle oss til å få bytta beisen Hu hadde blanda med feil base. )

Men helt klart når vi går øs innvendig av huset igjen så blir det Jernia vi skal handle hos
Nei, skjønner det. Men det burde de oppfordret til selv [emoji4]

Ja, gå et sted dere vet de kan maling der dere bor, det er irriterende å oppleve slikt.

Hihi [emoji23] Det bør du ja. Er så mye fint. Har funnet ut at skal jeg og barna få noe av det fine. Må jeg lære meg selv gitt
Ja er så mye fint! Og det er jo gøy å lage det selv også :D Vi er litt bortskjemte rundt oss, men er noe med det å lage selv synes jeg.

Dei er så fiiine! 1.300 på Plantasjen! Ser for meg at det blir neste år, når eg har fått på plass plenen. Skal lage eit stort bed i eine hjørnet, ca ein halvmeter høgt av murstein, og putte det i. Også ha kvit singel rundt [emoji7]
Ahh, drømme drømme...
Vi holder på med ny plen også. Tenker jeg ønsker et slikt tre midt i. Drømmer om å sitte under og se opp på de fine blomstrene

Har vert ute i snø/regn/vinden idag. Rydda sjø tomten til svigermor. Den skal selges, så visning på tirsdag. Var en kaaald affære;)

Herlighet så dere skravler denne helgen da;)
Nja ikke så mye?

Tamara lurte jo på om vi kom til 4000 i går. Og 5000 i dag. Første klarte vi på en måte. Andre... Nja....
Vis vedlegget 223870 Dagens middag:) hva hadde dere?
Skulle ha kyllingsuppe. Bare pizzaboller som lunsj etter at mannen hadde lagt om dekk. Ble servert klokka 16. Så det ble middagen. Nå lager mannen vafler til kveldsmat tror jeg... (noe med "knuste egg og sukker og melk og noe annet" i alle fall....)

Nja ikke så mye?

Tamara lurte jo på om vi kom til 4000 i går. Og 5000 i dag. Første klarte vi på en måte. Andre... Nja....

Skulle ha kyllingsuppe. Bare pizzaboller som lunsj etter at mannen hadde lagt om dekk. Ble servert klokka 16. Så det ble middagen. Nå lager mannen vafler til kveldsmat tror jeg... (noe med "knuste egg og sukker og melk og noe annet" i alle fall....)
Okei. Her var det egg og bacon til lunsj. Her sitter de med hver sin bolle nå. Bakte tidligere :)

Back
Topp