>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Syns du er kjempeflink. Godt å få tatt det ordentlig ogsåSnart ferdig med overskap..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns du er kjempeflink. Godt å få tatt det ordentlig ogsåSnart ferdig med overskap..
Dei er så fiiine! 1.300 på Plantasjen! Ser for meg at det blir neste år, når eg har fått på plass plenen. Skal lage eit stort bed i eine hjørnet, ca ein halvmeter høgt av murstein, og putte det i. Også ha kvit singel rundt [emoji7]Det har jeg og veldig lyst på. Håper det er flere igjen når det er salg![]()
Hurra! FlinkisBolen er ferdig. Får vel finne frem pinnene til ermer da og begynne [emoji23]
![]()
Me kan dele gevinsten! [emoji16] Har rekna meg fram til ca 40.000 hvis me gjer alt arbeidet sjølv, med hjelp av far (han er sånn handyman av den forrige generasjonen). Han kan å snekre forskaling i hvert fall! Så hvis me skal få fagfolk på plass? Grøss.. Men, då veit me iallefall at jobben blir skikkelig gjortOg Magnoliatre![emoji7]
Må nok ha fagfolk vi også....vi får tippe lotto[emoji13]
Har du ikke en kjekk mann i nabolaget du kan blinke søtt tilNoen som har veldig lyst til å komme å bytte dekk for meg??
Lenge siden sist tydeligvis for vi har kastet pinlig myeSyns du er kjempeflink. Godt å få tatt det ordentlig også![]()
Nei takkNoen som har veldig lyst til å komme å bytte dekk for meg??
Takk [emoji8]Hurra! Flinkisherlig farge [emoji173]️
Så nusselige [emoji7]![]()
De aller første [emoji7] Elsket de.
Så søte![]()
De aller første [emoji7] Elsket de.
Ikke veldigNoen som har veldig lyst til å komme å bytte dekk for meg??
Brrr. Det skjønner jeg! Hadde vært ålreit her, men blåser jo over ende jo :OEt par grader mer enn her
Også er det skygge. Og det snør litt.
Så frysepinnen har ikke lyst ut å gå tur
God morgen. Måtte stå opp til slutt [emoji85] Var godt da haha
Flink du!Får vel starte å rydde kjøkkenskap
God dag![]()