Ja. Er så herlig å slippe tjukke jakker og ymse. Også er humør så mye bedre i sol [emoji169]
Det er jaggu sant[emoji1] barna stråler også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Er så herlig å slippe tjukke jakker og ymse. Også er humør så mye bedre i sol [emoji169]
Min inneholder gjerne potet i små terninger. Og gulrot. Og salt og pepper.Mmm
Hørtes godt ut [emoji169]
Brukbart tempo dette jaIkke så verst kjempet til å være lørdag midt i legging[emoji1]
173 faktiskDet må vi jo klare. Men har fortsatt ikke fått helt med meg hva fristen var. Var den egentlig ute?
![]()
Rolig dag
Bedre i kveld![]()
Er egentlig ikke så veldig flink til å bake, men dette får jeg til.
Her sover en, en tror jeg er i sengen sin og en sitter i sofaen.
Snart ferdig med brødene nå, siste er i ovnen, og har begynt på maten
Her sover ei i armkroken min (i senga) mens de andre to bråker utenfor (= gjør seg klar for senga snart tror jeg)Er egentlig ikke så veldig flink til å bake, men dette får jeg til.
Her sover en, en tror jeg er i sengen sin og en sitter i sofaen.
Snart ferdig med brødene nå, siste er i ovnen, og har begynt på maten
Du får svitsje innom TVNorge og sjekke![]()
Brukbart tempo dette ja
Heia yr...
![]()
GassApropo grill: vanlig eller gass? Hva liker dere best?
Men jeg visste jo ikke når du kom hjem, det var det jeg lurte påJeg skrev vel innen jeg kom hjem i kveld. Er hjemme nå. Men kan godt gå meg en tur hvis det hjelper [emoji23] [emoji23]
Så bra daVar egentlig ute ja[emoji23]
Men Tamara er på vei ut døra for en laaang kveldstur, så det er fortsatt håp[emoji23]
Æsj, du får sende han også ut på en kveldsturMannen er sjef over fjernkontrollen så det skjer ikke[emoji23] her er det standup som gjelder nå visst[emoji13]
Noe som heter kylling makhani.Hva slags mat lager du idag?[emoji2]
Det er yr jeg pleier følge.Yr stemmer best syntes jeg.
Går det for sakte for deg?Forsvant alle?!?![emoji31]
Nei da, er her fremdelesForsvant alle?!?![emoji31]