Ikke i bruk
Forumet er livet
Uff da. God bedring!Nope, skulle til Oslo men kb er syk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da. God bedring!Nope, skulle til Oslo men kb er syk
Åh !Helt til nå
Fikk mail om 20 %ekstra rabatt fra i dag å jeg sendte inn bestilling i går kveld....
Så bra da at du fikk nok søvn [emoji14] Dumt med sure mannfolk da. Håper han fikk stått opp med rett bein i dag daHadde en lang og god natt faktisk! Mannen var så grinete i går, så jeg gikk å la meg 21.30 [emoji14] Egentlig veldig deilig.
Å det så godt utÅja [emoji7]
Turen endte hit
![]()
Det var ikke feil neiÅ det så godt ut![]()
Synes det jaÅh !Den er litt kjip ja
![]()
Har vært opptatt.Næmmen nå må dere dra på å skravle mer da damer![]()
Hørtes ikke dumt ut.Vært på IKEA og Expert, mannen styrer ute
Da har du ikke hatt rett kveld [emoji14] Jeg har det som regel alltid kjempegøy ute. Med både dans og gode venner. Kunne tenkt meg å vært veldig mye mer ute enn jeg er nå [emoji14]Var ute i går, har ikke savnet bylivet noe særlig kjenner jeg.. Forstår ikke hvorfor folk gidder og gå ut nesten hver helg [emoji14] Er jo bare bortkasta penger [emoji29]
Unga bestemte. Pølse i brød [emoji23]Men hva lager dere til middag i dag da folkens? Eller sen middag i kveld?
Ikke nevn det gubben har tatt over hele kjøkkenbenken min med ting som spirer han har til å med tatt vekk urtene mine for å få plass. Noe mine urter ikke trives med * ler*Jeg å. Klør i fingrene ettr å få ut alt som spirer i stua. Ser ut som ett gartneri her.
Regner med du har fått sådd endel også?
Hahah så gøyEr virkelig ikke ofte jeg blir satt ut av mannen, men jeg fikk skikkelig hakeslepp av mannen når jeg stod og lagde middag.
Vi stod og pratet om alt mulig.
Så helt brått begynte han å legge ut om hvordan man lager en heklekant i den nye Klompelompe-boken.
Det var stort nok sjokk at han faktisk hadde sett i den og lagt inn ønske om den dressen til Ulrik, nå har han også begynt å lese i den.
Jeg så på han med åpen munn et par minutter og prøvde å samle meg.
Så tok jeg et glass vin.....
Gutter for pms de er bare ikke like regulerte som våresGod morgen folkens [emoji5] Oppe å ikke gråter. Ble tidlig kvelden i går, for mannen var i så dårlig humør i går kveld. Noen ganger tror jeg han har litt pms også.
Stort sett sløvnig og sulling hjemme. Tenker å stikke på garnbutikk for å kjøpe garn til kofte til mamma.
Hun lager babyteppe til meg, jeg lager kofte til henne![]()
Vi skal dog ifølge storm ha sånt vær en stund. Håper yr har mer rett.
![]()
![]()
![]()