• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd april

Var ute i går, har ikke savnet bylivet noe særlig kjenner jeg.. Forstår ikke hvorfor folk gidder og gå ut nesten hver helg [emoji14] Er jo bare bortkasta penger [emoji29]

Men hva lager dere til middag i dag da folkens? Eller sen middag i kveld?

Var ute i går, har ikke savnet bylivet noe særlig kjenner jeg.. Forstår ikke hvorfor folk gidder og gå ut nesten hver helg [emoji14] Er jo bare bortkasta penger [emoji29]
Da har du ikke hatt rett kveld [emoji14] Jeg har det som regel alltid kjempegøy ute. Med både dans og gode venner. Kunne tenkt meg å vært veldig mye mer ute enn jeg er nå [emoji14]

Jeg å. Klør i fingrene ettr å få ut alt som spirer i stua. Ser ut som ett gartneri her.
Regner med du har fått sådd endel også?
Ikke nevn det gubben har tatt over hele kjøkkenbenken min med ting som spirer han har til å med tatt vekk urtene mine for å få plass. Noe mine urter ikke trives med * ler*

Er virkelig ikke ofte jeg blir satt ut av mannen, men jeg fikk skikkelig hakeslepp av mannen når jeg stod og lagde middag.

Vi stod og pratet om alt mulig.
Så helt brått begynte han å legge ut om hvordan man lager en heklekant i den nye Klompelompe-boken.
Det var stort nok sjokk at han faktisk hadde sett i den og lagt inn ønske om den dressen til Ulrik, nå har han også begynt å lese i den.

Jeg så på han med åpen munn et par minutter og prøvde å samle meg.
Så tok jeg et glass vin.....
Hahah så gøy:p

Fikk høre det var mange spennende oppskrifter der. Skal se igjennom boka på tirsdag og kanskje skrive noen ønsker ned

God morgen folkens [emoji5] Oppe å ikke gråter. Ble tidlig kvelden i går, for mannen var i så dårlig humør i går kveld. Noen ganger tror jeg han har litt pms også.
Gutter for pms de er bare ikke like regulerte som våres:p

Back
Topp