I dag er en sånn dag hvor hodet virkelig tester megÆsj... 7 dager igjen til nevro, går sakte men sikkert.
Uff[emoji13] god bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag er en sånn dag hvor hodet virkelig tester megÆsj... 7 dager igjen til nevro, går sakte men sikkert.
Når man tenker det beste om alle. På samme tis man helst blir utnytta i dumsnillheten er det litt negativt. Men satt ned foten for de det gjelder nå. Blitt voksen gitt
Tenk at det er fredag allerede. Kjempedigg med ei litt avkorta uke![]()
Blåser og snørFlere enn meg som blåser bort i dag?
Har brukt potte periodevis sånn i tillegg til bleier selvsagt siden i høst.Det må da være kjempe bra.
T rex???Hei på dere og god helgvært på jobb her i dag,men kort vakt da guttungen skulle til lege. Etterpå skal vi treffe t-rex
![]()
Blåser igjennom alt her.Flere enn meg som blåser bort i dag?
Stort sett sløvnig og sulling hjemme. Tenker å stikke på garnbutikk for å kjøpe garn til kofte til mamma.Det er så deilig[emoji1]
Planer for helgen?
Æsj med snø nå. Her har det vært strålende sol, men vinden har gjort det umulig å kose seg i sola..Blåser og snør
Sol innimellomÆsj med snø nå. Her har det vært strålende sol, men vinden har gjort det umulig å kose seg i sola..
Det ordner seg nokSå bra.
Planer... Blir ferdig på jobb. Så bake. Barneselskap i morgen. 12 4-5 åringerHva har jeg gjort som har invitert så mange
![]()
Ja, spesielt nå som hun ikke har ro til vente på at knappene kneppes [emoji23]Den var kjempefin [emoji4] synes det er mye mer praktisk med glidelås.
Ja [emoji85]Flere enn meg som blåser bort i dag?
Ysj [emoji85]Vi skal dog ifølge storm ha sånt vær en stund. Håper yr har mer rett.
![]()
![]()
![]()
Jeg å. Klør i fingrene ettr å få ut alt som spirer i stua. Ser ut som ett gartneri her.Sol innimellom
Og snøen la seg heldigvis ikke noe særlig, det er mildt i bakken så den smeltet.
Men jeg er klar for vår ja!
Skravletråden var på side 2!!!! Det har jeg aldri opplevd før![]()