BeeDee
Forelsket i forumet
Skjønner detmen tror kk har fått så ørene flagrer de siste årene. Så de må jo ha komt seg
men jeg skal nok på storken denne gang også om vi rekker frem
![]()
Får ikke lov å være på storken jeg[emoji849]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner detmen tror kk har fått så ørene flagrer de siste årene. Så de må jo ha komt seg
men jeg skal nok på storken denne gang også om vi rekker frem
![]()
Vi vurderer å flytte til Sotra siden mannen jobber der [emoji1]
Askøy her26 år og dette blir mitt første barn.. Jeg har termin 25. des ifølge appen
![]()
Samme her![emoji1]
Storken er for de som har ukompliserte svangerskap, som ønsker en mest "naturlig" fødsel og som ikke ønsker epidural. Storken har jeg hørt er mye koseligere og fredeligere (siden de fleste velger Føden), og faren får ofte overnatte den første natten. Det er også større sjanse for å få eget rom, mener jeg å ha hørtHva er det som avgjør om en får være på storken eller føden? Jeg fødte i Førde sist![]()
Hehe, ikke så langt ute.. maks Kolltveit.. Jeg må kunne komme meg enkelt på høyskolen etter permisjon om dette svangerskapet går bra [emoji5][emoji4]Nei så kjekt da!![]()
Hvor på Sotra da tenker dere? (Eller, det kan kanskje taes på skjult[emoji87])
Hva er det som avgjør om en får være på storken eller føden? Jeg fødte i Førde sist![]()
Takk spm og svar. Fant ut at dette lurte jeg og på når jeg leste spm [emoji23]Storken er for de som har ukompliserte svangerskap, som ønsker en mest "naturlig" fødsel og som ikke ønsker epidural. Storken har jeg hørt er mye koseligere og fredeligere (siden de fleste velger Føden), og faren får ofte overnatte den første natten. Det er også større sjanse for å få eget rom, mener jeg å ha hørtFøden er for de som bl.a. ønsker epidural, som har risikosvangerskap osv. Jeg velger nok Føden, for jeg vil ha epidural
![]()
Storken er for de som har ukompliserte svangerskap, som ønsker en mest "naturlig" fødsel og som ikke ønsker epidural. Storken har jeg hørt er mye koseligere og fredeligere (siden de fleste velger Føden), og faren får ofte overnatte den første natten. Det er også større sjanse for å få eget rom, mener jeg å ha hørtFøden er for de som bl.a. ønsker epidural, som har risikosvangerskap osv. Jeg velger nok Føden, for jeg vil ha epidural
![]()
Så herligJeg har født alle tre på storken. Og jeg fikk familie rom hver gang. For det var så rolig. De fleste var på føden![]()
Storken er for de som har ukompliserte svangerskap, som ønsker en mest "naturlig" fødsel og som ikke ønsker epidural. Storken har jeg hørt er mye koseligere og fredeligere (siden de fleste velger Føden), og faren får ofte overnatte den første natten. Det er også større sjanse for å få eget rom, mener jeg å ha hørtFøden er for de som bl.a. ønsker epidural, som har risikosvangerskap osv. Jeg velger nok Føden, for jeg vil ha epidural
![]()
Går det ann å ombestemme seg ang epidural om du vil prøve uten og angrer som en hund?Storken er for de som har ukompliserte svangerskap, som ønsker en mest "naturlig" fødsel og som ikke ønsker epidural. Storken har jeg hørt er mye koseligere og fredeligere (siden de fleste velger Føden), og faren får ofte overnatte den første natten. Det er også større sjanse for å få eget rom, mener jeg å ha hørtFøden er for de som bl.a. ønsker epidural, som har risikosvangerskap osv. Jeg velger nok Føden, for jeg vil ha epidural
![]()
Er du også 26 år, bor på Askøy og har termin den 25.? :O Eller mente du at du bare har termin den 25.?![]()
Går det ann å ombestemme seg ang epidural om du vil prøve uten og angrer som en hund?
Edit: på storken altså... [emoji6]
Da tror jeg at jeg ska vurdere det [emoji6]Ja det kan du
Så sant du ikke har et risikosvangerskap så kan du starte på storken, og flyttes om du vil ha smertelindring![]()
Hmm, jeg vet faktisk ikke.. Jeg vet bare det jeg skrev pga. en venninne som fødte på storkenDet ser de vel an da, i løpet av svangerskapet? Sist ble jeg satt i gang, hadde rier som ikke gjorde jobben sin, så måtte ha epidural og drypp for å ha krefter til å komme igjennom fødselen. Var ikke noe jeg ba om. Hadde også kraftig blødning (mistet 1500ml blod), så blir kanskje ikke Storken på meg med den historien?