Neh.. ikke tatt stilling til noe enda.. [emoji4]Siden vi er så mange her inne. Noen som vurderer Voss?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neh.. ikke tatt stilling til noe enda.. [emoji4]Siden vi er så mange her inne. Noen som vurderer Voss?
Blir fult på helsestasjonen her [emoji4]Nesttun her også23 år og venter nr. 2
![]()
Uff, ja da skjønner jeg... Greit å reise dit man føler seg trygg [emoji173][emoji170]Hadde en skrekkfødsel på kk i 2008. Reiste til Voss i 2013. Det var virkelig en drømm[emoji175]
Men kan nok ikke planlegge noe. Må se hvor lang tid ting tar[emoji12]
Jeg har bare positivt å si om føden Sikkert mange forskjellige erfaringer, men jeg var veldig fornøyd i alle fall [emoji4][emoji4]tror ikke jeg skal ta sjans å reise til voss. men jeg har vært veldig fornøyd med kk, har vært på storken alle 3 gangen, men hører masse negativt om føden. så der vil jeg ikke. var innom en gang, og de som var der, var skikkelig sure. tror egentlig ikke jeg kommer meg til kk en gang denne gangen
Det blir de vel glad forBlir fult på helsestasjonen her [emoji4]
Din termin da?
Jeg har bare positivt å si om føden Sikkert mange forskjellige erfaringer, men jeg var veldig fornøyd i alle fall [emoji4][emoji4]
Godt det ikke bare jeg av bergenserene som venter første [emoji4]Askøy her26 år og dette blir mitt første barn.. Jeg har termin 25. des ifølge appen
![]()
jeg har kun vært der en gang og det var med nr 2, kom inn med prematur rier i uke 27. jordmoren som var der var så sur. hun fortalte ikke noe, eller svarte ikke. gikk bare ut og ringte legen og ba han komme for hun hadde en prematur fødel på gang, så bare gikk hun, så ble jeg liggende der inne alene til legen kom
Sa du det til henne? Dette blir min første fødsel her i Bergen og har hørt litt ymse.. viss det er sånn behandling jeg får håper jeg at jeg klarer å være litt tøff i trynet å si det. Et litt for høflig av meg![]()
Jammen bra. Kanskje hun fikk noe å tenke pånei fikk ikke sagt noe. for hun stakk jo bare. men venninnen min som var med, hun snakket til henne. heldigvis stoppet riene i løpet av nattenmen på storken har jeg bare positive opplevelser, men tror det er annerledes på kk nå. kommet nye folk, det var disse gamle jordmødrene som ikke har det beste rykte på seg på kk. og det er mange år siden nå
![]()
Jammen bra. Kanskje hun fikk noe å tenke på
Ååja, men da går det nok bra![]()
tror ikke jeg skal ta sjans å reise til voss. men jeg har vært veldig fornøyd med kk, har vært på storken alle 3 gangen, men hører masse negativt om føden. så der vil jeg ikke. var innom en gang, og de som var der, var skikkelig sure. tror egentlig ikke jeg kommer meg til kk en gang denne gangen
Jeg var på føden i midten av Juni. Har absolutt ikke noe å si på det. Jeg ble veldig godt ivaretatt. Men det kan jo også ha sammenheng med at jeg hadde hard fødsel som endte i hastekeisersnitt og en forferdelig infeksjon i kroppen.... så de passa godt på meg[emoji87]
jeg tror det kommer veldig an på den som er på jobb. det er ikke normalt å ikke holde en som kommer inn i uke 27 med rier oppdatert, ikke snakket til hun meg, og til slutt ringte hun legen og når han sa han var på vei, så bare lukket hun døren og gikk,siden har ikke jeg sett henne. men nå er jo dette over 9 år sidenså hun jobber nok ikke der, tror hun var på siste året der
Nei det er ikke holdbart... innlegget var bare ment for å si hvordan JEG opplevde det for 2 år siden.... jordmora mi var heller ikke noe særlig å skryte over. Likte mye bedre de to jeg hadde før henne igjen.... men men
Vi vurderer å flytte til Sotra siden mannen jobber der [emoji1]Sotra her. Jeg er 25, mannen er 27. En liten på rett over 2 år fra før![]()