Hipp hipp hurra for MuseMoren vårGratulerer med dagen musemor [emoji1][emoji1][emoji8]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hipp hipp hurra for MuseMoren vårGratulerer med dagen musemor [emoji1][emoji1][emoji8]

17 mai antrekkene er i boks. Må eneste stryke alle skjortene.Har dere 17mai antrekk i boks?
Hva har dere på?17 mai antrekkene er i boks. Må eneste stryke alle skjortene.
Edit: eller nei. Sko til guttungen må jeg ha!
Gratulerer med overståttHipp, hipp hurra.
I dag har mannen og jeg vært sammen i 20 år.
(Og trege meg kom først på det nå)
Jeg har bunad, ungene har festdrakt og mannen har dressHva har dere på?
Hvilken bunad har du?Jeg har bunad, ungene har festdrakt og mannen har dress![]()
Har vert en natt med uroligheter her også. Den hostingen gjør meg SPRØ!Det er litt sent jaMhm gjerne lurt å holde seg våken også gitt. Tja kunne vært verre. Frøkna våknet 2 ganger
![]()
Ja det er slitsomt gittHar vert en natt med uroligheter her også. Den hostingen gjør meg SPRØ!
Innser nå at det ikke var så lurt å fjerne smokken mindt i en sykdoms periode. Har lyst til å bare gi oppJa det er slitsomt gitt

Halsen kan du rekke opp og strikke på nytt. Vanligvis er det der du feller av det blir for stramtTusen takk [emoji8] Ble litt i trangeste laget i halsen da. Men fikk den nå på ved å presse litt gjennom. Så det var jo litt kjedelig da. Jeg som var nøye på å ikke stramme den til for mye også der.
Har løkenOs bunad
Du da?
Ah sånn ja. Ingen her har brukt smokkInnser nå at det ikke var så lurt å fjerne smokken mindt i en sykdoms periode. Har lyst til å bare gi opp
Men mannen er streng
Så godtNei, lunchtid nå. Får lage meg en omelett med noe deilig salat til![]()
Begge mine har brukt det. Guttungen takla det fint. Men han slapp unna sykdom retter etter smokk slutt. Jentungen er veldig flink, men ser hun sliter nå som hun ikke er i form.Har løken
Ah sånn ja. Ingen her har brukt smokk
Ja håpe det . Jeg fungerer som smokk her gittBegge mine har brukt det. Guttungen takla det fint. Men han slapp unna sykdom retter etter smokk slutt. Jentungen er veldig flink, men ser hun sliter nå som hun ikke er i form.
Måtte hun raskt blir helt frisk nå
Haha, nei da foretrekker jeg smokk varianten fra mamJa håpe det . Jeg fungerer som smokk her gitt
Haha jaHaha, nei da foretrekker jeg smokk varianten fra mam![]()
Komkom [emoji23] Må begynne på eldste sin. Bare en liiiiten pause [emoji87]Genseren ble nydelig!
Jeg kommer på strikkekurs til helgen![]()
![]()
Det er gjort nå. Er hos søstra mi som viste meg hvordanHalsen kan du rekke opp og strikke på nytt. Vanligvis er det der du feller av det blir for stramt
Kjipt å irritere seg over småting ved en så fin genser.
Så braDet er gjort nå. Er hos søstra mi som viste meg hvordanHihi. Så nå sy sammen trådene. Så skal det nok passe bedre
![]()