Skravletråd april

Tusen takk :D

God morgen. Burde lagt meg igjen. Vi la oss ikle før 2 i natt :eek: Men om jeg bare er våken nå, så sovner jeg gjerne i kveld gitt.

Hatt en fin natt? [emoji1]
Det er litt sent ja;) Mhm gjerne lurt å holde seg våken også gitt. Tja kunne vært verre. Frøkna våknet 2 ganger :)

b5135e7df79b0cc644cebba2b4253a33.jpg

Ferdig. Aldri strikka noe stort før. Kun ett pannebånd og to. Og da ble det ene vridd [emoji23] Men nå har jeg strikka jammen meg en snøløvgenser til minste i str 8 år. Gleder meg til hu skal prøve den i morgen [emoji7] Er så stolt over meg selv at jeg gråter nesten bare av det [emoji23][emoji23] Håper den passer da :)
Imponert. Rett og slett

Har dere 17mai antrekk i boks?

Meg: bunad. Må sjekke at den passer i forhold til at sist hadde jeg nettopp født.

Mannen: bunad

Eldstemann:festdrakt, må se om han trenger nye sko og evt strømper. Eller skjorte. Buksa og vesten justeres med knapper

Mellomste: festdrakt. Må se om den må legges ned.

Yngste: min gamle bondepikedrakt/festdrakt. Må legges ned mye... Om det ikke går se om mellomste sin forrige festdrakt kan legges så mye opp

Meg: bunad. Må sjekke at den passer i forhold til at sist hadde jeg nettopp født.

Mannen: bunad

Eldstemann:festdrakt, må se om han trenger nye sko og evt strømper. Eller skjorte. Buksa og vesten justeres med knapper

Mellomste: festdrakt. Må se om den må legges ned.

Yngste: min gamle bondepikedrakt/festdrakt. Må legges ned mye... Om det ikke går se om mellomste sin forrige festdrakt kan legges så mye opp
Ganske i rute da vil jeg si. Hvilken bunad har du?

For lite plass da ;(
Vi har egentlig ganske lite ting [emoji50] Er mer det at samboer ikke er så flink til og rydde etter seg, slenger fra seg klær over alt, snus blir kasta på bordet så lar han glass og talerkner stå litt her og der... [emoji29]
Så er det leker over alt. [emoji28]

Er jo veldig lett og rydde da, men ser så fort rotete ut[emoji52]

b5135e7df79b0cc644cebba2b4253a33.jpg

Ferdig. Aldri strikka noe stort før. Kun ett pannebånd og to. Og da ble det ene vridd [emoji23] Men nå har jeg strikka jammen meg en snøløvgenser til minste i str 8 år. Gleder meg til hu skal prøve den i morgen [emoji7] Er så stolt over meg selv at jeg gråter nesten bare av det [emoji23][emoji23] Håper den passer da :)

Genseren ble nydelig!
Jeg kommer på strikkekurs til helgen;) ;)

Back
Topp