Jaja sånn er det. Senvakt her i dag,men må komme senere pga sykdom herGod morgen
Sooool uteå jeg har kjøkkentjeneste i dag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja sånn er det. Senvakt her i dag,men må komme senere pga sykdom herGod morgen
![]()
Tusen takkÅhh så utrolig flink du er![]()
God morgen. Burde lagt meg igjen. Vi la oss ikle før 2 i nattGod morgen![]()
Det er litt sent jaTusen takk
God morgen. Burde lagt meg igjen. Vi la oss ikle før 2 i nattMen om jeg bare er våken nå, så sovner jeg gjerne i kveld gitt.
Hatt en fin natt? [emoji1]
Tusen takkGratulerer med dagen musemor [emoji1][emoji1][emoji8]
Imponert. Rett og slett![]()
Ferdig. Aldri strikka noe stort før. Kun ett pannebånd og to. Og da ble det ene vridd [emoji23] Men nå har jeg strikka jammen meg en snøløvgenser til minste i str 8 år. Gleder meg til hu skal prøve den i morgen [emoji7] Er så stolt over meg selv at jeg gråter nesten bare av det [emoji23][emoji23] Håper den passer da![]()
2 ganger var ikke så ille dDet er litt sent jaMhm gjerne lurt å holde seg våken også gitt. Tja kunne vært verre. Frøkna våknet 2 ganger
![]()
Tusen takkImponert. Rett og slett
Ene gangen tok det vel en 30min...andre gangen par min2 ganger var ikke så ille dOm de sovner fort igjen også da [emoji39]
Gratulerer med dagenTusen takk![]()

God morgen
![]()
God morgen![]()
Sovet godt?Good morning[emoji1]
Har dere 17mai antrekk i boks?
Ganske i rute da vil jeg si. Hvilken bunad har du?Meg: bunad. Må sjekke at den passer i forhold til at sist hadde jeg nettopp født.
Mannen: bunad
Eldstemann:festdrakt, må se om han trenger nye sko og evt strømper. Eller skjorte. Buksa og vesten justeres med knapper
Mellomste: festdrakt. Må se om den må legges ned.
Yngste: min gamle bondepikedrakt/festdrakt. Må legges ned mye... Om det ikke går se om mellomste sin forrige festdrakt kan legges så mye opp
Vi har egentlig ganske lite ting [emoji50] Er mer det at samboer ikke er så flink til og rydde etter seg, slenger fra seg klær over alt, snus blir kasta på bordet så lar han glass og talerkner stå litt her og der... [emoji29]For lite plass da ;(
Tusen takkGratulerer med dagen![]()
Nei det skjønner jegHehe, nei si det![emoji23] var gutta som begynte....skulle se hvem som hoppet høyest...og da ble mannen med på hoppingen også, og selvsagt kunne ikke jeg være dårligere![emoji41][emoji23]
![]()
Ferdig. Aldri strikka noe stort før. Kun ett pannebånd og to. Og da ble det ene vridd [emoji23] Men nå har jeg strikka jammen meg en snøløvgenser til minste i str 8 år. Gleder meg til hu skal prøve den i morgen [emoji7] Er så stolt over meg selv at jeg gråter nesten bare av det [emoji23][emoji23] Håper den passer da![]()
God morgen RonjaRGod morgen jenter![emoji1]