Skravletråd april

Haha ja wish også. Men har falt litt utav den. Syns mye har så dum liten frakt på seg [emoji14]
Den frakta er bare dum
Særlig som om det koster 9 kr å sende en sånn, 18 å sende to. Og jepp 5*9 kr å sende fem.

Jeg begynner på wish og ender ofte på ebay i stedet

Handlekurven jeg forlot på wish så sånn ut
e5a06afaa40d0ed3d86040f6775483f3.jpg

Den frakta er bare dum
Særlig som om det koster 9 kr å sende en sånn, 18 å sende to. Og jepp 5*9 kr å sende fem.

Jeg begynner på wish og ender ofte på ebay i stedet
Ja! Skamteit! De pakker vel alt i samme uansett liksom? Argh. Ja. Gått mer eller mindre tilbake til ebay mer nå i ettertid :)

Ja! Skamteit! De pakker vel alt i samme uansett liksom? Argh. Ja. Gått mer eller mindre tilbake til ebay mer nå i ettertid :)
Jeg også

Dels fordi jeg misliker det der x% kupong fordi du er kommet til er nytt nivå, må brukes innen en uke. Presse på for mer salg.

b5135e7df79b0cc644cebba2b4253a33.jpg

Ferdig. Aldri strikka noe stort før. Kun ett pannebånd og to. Og da ble det ene vridd [emoji23] Men nå har jeg strikka jammen meg en snøløvgenser til minste i str 8 år. Gleder meg til hu skal prøve den i morgen [emoji7] Er så stolt over meg selv at jeg gråter nesten bare av det [emoji23][emoji23] Håper den passer da :)

Du har all grunn til å være stolt![emoji1] rålekker!

Ferdig. Aldri strikka noe stort før. Kun ett pannebånd og to. Og da ble det ene vridd [emoji23] Men nå har jeg strikka jammen meg en snøløvgenser til minste i str 8 år. Gleder meg til hu skal prøve den i morgen [emoji7] Er så stolt over meg selv at jeg gråter nesten bare av det [emoji23][emoji23] Håper den passer da :)
Den ble utrolig fin.
Flink du er :)

Åhh så utrolig flink du er:)

Back
Topp