Noe spennende som skjer der ute i kveld?[emoji4]
Tja, jeg passer på sofaen[emoji23]
Der da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe spennende som skjer der ute i kveld?[emoji4]
Hipp, hipp hurra.
I dag har mannen og jeg vært sammen i 20 år.
(Og trege meg kom først på det nå)
Håper. Men nesten alle i gruppen (altså foreldre i klassen) har sett meldingen og ingen har svart. Lappen må leveres tilbake torsdag så får jeg ikke napp i morgen må jeg bare flytte den timen. Igjen.Er det ikke typisk! Håper noen kan bytte med deg
Hæ? Hva har skjedd???
Fikk flyttet den. Og så.... Kom guttungen hjem med lapp om utviklingssamtale. 20 min etter min time skal være ferdig. Det er bare 10-15 min fra legen til skolen, men jeg skal betale også. Også er de ca ganske nøyaktig aldri presis, så sent på dagen kan jeg forvente å slippe inn når jeg skal komme ut. Så om ingen vil bytte time med meg, har spurt på fb uten napp. Må jeg flytte den igjen....
AaaauHaha, hadde et svakt øyeblikk hvor jeg trodde jeg fortsatt var 25 år[emoji23]
Spensthopp konkurranse med gutta endte klask i flisa med hælen[emoji849]

Ja, vi fikk melding av søstra til sambo samme kvelden som vi hadde vært sammen tidligere på dagen, om at minste der fikk utbrudd noen timer etter de kom hjem. Dette var torsdag som var, så dukker vel opp noe snart om hun er smittet. Ja, tenner kan være tøft. Merker det ved at hun begynner å bite, og hun er ingen bitebaby ellers. Blir frustrert ved amming. Men disse hjørnetennene og jekslene er seigeSikla lenge nå.
Ble rester etter påskemiddag. Svinestek![]()
Aaaau![]()
Hvorfor i alle dager hadde dere spensthopp konkurranse?![]()
Æsj så typisk![emoji849] håper noen vil bytte!
Moro med sparkesykkeGod kveldkom akkurat inn døra. Jeg og lille J har vært ute å prøvd sparkesykkelen hennes. Det var stas, nå er det straks bading og kveldsmat
![]()
Nei nå er det sofaNoe spennende som skjer der ute i kveld?[emoji4]
Par år lenger enn oss daHipp, hipp hurra.
He he ikke jeg hellerAhh, nei lokal lag har jeg ikke peiling på når spiller![]()
![]()
TakktakkDårlig på det egentlig.
![]()
![]()
Disse i alle fall, men mener det skal ha vært mer.
Haha ja wish også. Men har falt litt utav den. Syns mye har så dum liten frakt på seg [emoji14]Haha. Ebay er farlig. Wish også
Hørtes jo ut som en god uke ja. Tvitvi!Hjørnetenner, og vi "venter" på vannkopper. Kan bli en hurra-uke det her Hun sovna 17.30 [emoji85] Glad pappaen står opp med henne.
VeldigDeilig en gang i blandt det [emoji4]
Gratulerer så masse [emoji169][emoji169]Hipp, hipp hurra.
Veldig veldig [emoji23] Men gu så gøy det er.Hurra for eBay![emoji23] farlig, farlig!