Nei, lokal lag vet jeg ikke om en gang. Har nettopp lært meg reglene i fotball. Så har mer enn nok å henge med på guttungenFor lokallaget eller der ditt barn spiller?
Bi går på hver kamp min spiller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, lokal lag vet jeg ikke om en gang. Har nettopp lært meg reglene i fotball. Så har mer enn nok å henge med på guttungenFor lokallaget eller der ditt barn spiller?
Bi går på hver kamp min spiller
Burde vært ferie etter ferien. På en måte [emoji23]Snart hjem å lage middag. Tøff dag, kjenner jeg er sliten etter påsken![]()
Ferie i ferienSnart hjem å lage middag. Tøff dag, kjenner jeg er sliten etter påsken![]()
Juhu! Da var vi kommet i hus i nye husetStor trives. Har virkelig en hjemme følelse når jeg kommer inn døren. Så derfor har jeg glimtet med mitt fravær. Men nå er jeg tilbake
![]()
Hvordan går det her da damer? Og Syn, kommer du på besøk en dag eller?![]()
Tilbake til hverdag og det kalde nord etter ei kjempefin uke på østlandet
Hopper bukk over de siste ørten sidene i tråden da, så håper ikke noe for dramatisk har skjedd som man burde få med seg?
Har du linker?Hva da?
Jeg har bestilt masse blyantkvessere og penner og sånt dill til "hver familie leverer 5-10 gevinster til 10-15 kroner"
Litt for sent til danseforestilling neste uke. Og en del av det er for sent til 17. Mai også men men.
Tamara svarte på lokallagetNei, lokal lag vet jeg ikke om en gang. Har nettopp lært meg reglene i fotball. Så har mer enn nok å henge med på guttungen![]()
Litt ekkelt å ikke vite sikkert.Så skummelt
Trøtt her ogsåSnart hjem å lage middag. Tøff dag, kjenner jeg er sliten etter påsken![]()
Det skjønner jegLitt ekkelt å ikke vite sikkert.
Haha. Ebay er farlig. Wish ogsåMinuset med å være våken om natta og ingenting skjer verken her eller der, det er at ebay sover ikke.... Bestilt litt småting til strikkedilla mi sånn helt plutselig [emoji87][emoji23]
Deilig en gang i blandt det [emoji4]Jeg er vond, mannen er heller ikke i form. Så her ble det take away gitt. Kyllingsalat til meg. Kyllingtallerken til mannen. Porsjonspizza til ene ungen og hamburger til den andre.
Hurra for null middagslaging i dag![]()
Sparkesykkel er nok stas!God kveldkom akkurat inn døra. Jeg og lille J har vært ute å prøvd sparkesykkelen hennes. Det var stas, nå er det straks bading og kveldsmat
![]()
Godt hun slapp å sy. Men sikker ekkelt ved fall allikevel.Da har frøkna plaster på haken, igjen...
Ja, ja, vi slapp hvertfall å sy denne gang
Hun fikk skrubbsår rett oppå det hun måtte sy i desember.Godt hun slapp å sy. Men sikker ekkelt ved fall allikevel.