Skravletråd april

Er det ikke typisk! Håper noen kan bytte med deg
Håper. Men nesten alle i gruppen (altså foreldre i klassen) har sett meldingen og ingen har svart. Lappen må leveres tilbake torsdag så får jeg ikke napp i morgen må jeg bare flytte den timen. Igjen.

Fikk flyttet den. Og så.... Kom guttungen hjem med lapp om utviklingssamtale. 20 min etter min time skal være ferdig. Det er bare 10-15 min fra legen til skolen, men jeg skal betale også. Også er de ca ganske nøyaktig aldri presis, så sent på dagen kan jeg forvente å slippe inn når jeg skal komme ut. Så om ingen vil bytte time med meg, har spurt på fb uten napp. Må jeg flytte den igjen....

Æsj så typisk![emoji849] håper noen vil bytte!

Ja, vi fikk melding av søstra til sambo samme kvelden som vi hadde vært sammen tidligere på dagen, om at minste der fikk utbrudd noen timer etter de kom hjem. Dette var torsdag som var, så dukker vel opp noe snart om hun er smittet. Ja, tenner kan være tøft. Merker det ved at hun begynner å bite, og hun er ingen bitebaby ellers. Blir frustrert ved amming. Men disse hjørnetennene og jekslene er seige :P Sikla lenge nå.

Greit å bli ferdig med vannkopper også da[emoji4]
Håper tannebissene roer seg snart!

Aaaau:P
Hvorfor i alle dager hadde dere spensthopp konkurranse? :laughing021

Hehe, nei si det![emoji23] var gutta som begynte....skulle se hvem som hoppet høyest...og da ble mannen med på hoppingen også, og selvsagt kunne ikke jeg være dårligere![emoji41][emoji23]

Æsj så typisk![emoji849] håper noen vil bytte!

Ser ikke sånn ut, uten at jeg evt maser på den enkelte, men når de har SETT meldingen, så har de jo sett den. Og svarer de ikke så vil de vel beholde sin da

Dårlig på det egentlig.

00e32494d5e74f329f5c756953bbce61.jpg
a0419018b6185d056b11747cd5724603.jpg

Disse i alle fall, men mener det skal ha vært mer.
Takktakk

b5135e7df79b0cc644cebba2b4253a33.jpg

Ferdig. Aldri strikka noe stort før. Kun ett pannebånd og to. Og da ble det ene vridd [emoji23] Men nå har jeg strikka jammen meg en snøløvgenser til minste i str 8 år. Gleder meg til hu skal prøve den i morgen [emoji7] Er så stolt over meg selv at jeg gråter nesten bare av det [emoji23][emoji23] Håper den passer da :)

Back
Topp