Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker inn litt fra prøver gruppen[emoji87]Jeg har fått nytt symptom idag! Utovernippler [emoji23]
Husker tennårene når det var så kjipt å ikke har "ordentlige nippler". Well look at them now! [emoji6]
Lure på om jeg får beholde dem etter amming?
Ja, er mitt første [emoji4]Sniker inn litt fra prøver gruppen[emoji87]
Er det ditt første barn?
Hadde selv innover nippler før jeg fikk gutten min og de var ikke "gått" tilbake inn etterpå [emoji6]
Her så sugde gutten dem ut og der har de blitt [emoji13]Ja, er mitt første [emoji4]
Virker lovende at du fikk beholde nipplene. Vet at noen ikke får i det hele, så var litt spent, selv om innovernippler vistnok ikke hindrer amming.
Her så sugde gutten dem ut og der har de blitt [emoji13]Ja, er mitt første [emoji4]
Virker lovende at du fikk beholde nipplene. Vet at noen ikke får i det hele, så var litt spent, selv om innovernippler vistnok ikke hindrer amming.
Haha, godt jobba [emoji23]Her så sugde gutten dem ut og der har de blitt [emoji13]
Haha! Huff! fort gjort.. jeg måtte redde svigerinna mi når hun var gravid.. var på vei til å ta seg en øl.. så måtte jeg minne henne på graviditeten.. "Oi jeg er jo gravid jeg jo"Kommer helt an på når på dagen du spør meg. Holdt på å glemme meg av flere ganger. Skulle servere øl til gjester i påsken og var rett før jeg tok ei øl selv. Tror jeg "føler" mer på det etter tul.