Føler du deg gravid?

Føler meg overhodet ikke gravid...får håpe følelsen kommer litt etterhvert...

Ikke i det hele tatt, selv om symptomene er der :p

Kommer helt an på når på dagen du spør meg. Holdt på å glemme meg av flere ganger. Skulle servere øl til gjester i påsken og var rett før jeg tok ei øl selv. Tror jeg "føler" mer på det etter tul.

Jeg har fått nytt symptom idag! Utovernippler [emoji23]
Husker tennårene når det var så kjipt å ikke har "ordentlige nippler". Well look at them now! [emoji6]
Lure på om jeg får beholde dem etter amming?

Føler meg litt gravid. Vond korsrygg, ''press'' i livmorområdet og må ofte på do :p

Nå blir puppene ømmere for hver dag som går her.. håper ikke de blir lile ømme og vonde som sist gang [emoji15]

Jeg har fått nytt symptom idag! Utovernippler [emoji23]
Husker tennårene når det var så kjipt å ikke har "ordentlige nippler". Well look at them now! [emoji6]
Lure på om jeg får beholde dem etter amming?
Sniker inn litt fra prøver gruppen[emoji87]
Er det ditt første barn?
Hadde selv innover nippler før jeg fikk gutten min og de var ikke "gått" tilbake inn etterpå [emoji6]

Sniker inn litt fra prøver gruppen[emoji87]
Er det ditt første barn?
Hadde selv innover nippler før jeg fikk gutten min og de var ikke "gått" tilbake inn etterpå [emoji6]
Ja, er mitt første [emoji4]
Virker lovende at du fikk beholde nipplene. Vet at noen ikke får i det hele, så var litt spent, selv om innovernippler vistnok ikke hindrer amming.

Ja, er mitt første [emoji4]
Virker lovende at du fikk beholde nipplene. Vet at noen ikke får i det hele, så var litt spent, selv om innovernippler vistnok ikke hindrer amming.
Her så sugde gutten dem ut og der har de blitt [emoji13]

Føler jeg går som en gravid. Har vondt nederst i ryggen så holder meg der når jeg går. Fettmagen blir litt mer struttemage da [emoji23]

Kommer helt an på når på dagen du spør meg. Holdt på å glemme meg av flere ganger. Skulle servere øl til gjester i påsken og var rett før jeg tok ei øl selv. Tror jeg "føler" mer på det etter tul.
Haha! Huff! fort gjort.. jeg måtte redde svigerinna mi når hun var gravid.. var på vei til å ta seg en øl.. så måtte jeg minne henne på graviditeten.. "Oi jeg er jo gravid jeg jo"

Ømme pupper som har vokst! Må passe på at jeg ikke blir sulten, da blir jeg skikkelig kvalm, men ellers er alt som det skal. Men tror gravidhjernen er på plass, husker ingenting!

Back
Topp