Nei samme herVi hadde pause 1 HEL uke. Så var det påann igjen. Jeg HATER hosting. Spesielt på natten. Ungene sover, men det gjør ikke mamman med super hørsel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei samme herVi hadde pause 1 HEL uke. Så var det påann igjen. Jeg HATER hosting. Spesielt på natten. Ungene sover, men det gjør ikke mamman med super hørsel![]()
Tenk på deg selv søte deg. Ingen som takker deg når du sliter deg ut.Ikke noe spennende denne uka nei. Har ikke sovet i natt pga hodepine og en mann som snorker. Siste gang jeg så på mobilen for å se klokka var den plutselig halv 6 liksom... Så fått maks en times søvn. Hodet sprenger, jeg klargjør barn. Og når de er borte på den jobben, ringer jeg å sier jeg ikke kommer i dag. Hodet sprenger for mye i dag rett og slettHeldigvis at jeg går på AAP og at de vet at det kan forekomme
Men får så dårlig samvittighet jeg
![]()
Helt sant og de har vært veldig søte og snille der borte og sagt jeg må bare gi beskjed om det er noe ekstra. Tusen takk. Satser på medisin og soverom helt mørklagt og noe kaldt hjelper. Bare få unga avgårde om 15 minutter til skolenTenk på deg selv søte deg. Ingen som takker deg når du sliter deg ut.
God bedring til hode![]()
Min og. SnorkerMerkelig det der. Mannen sover som bare det![]()
![]()
![]()
Sove godtHelt sant og de har vært veldig søte og snille der borte og sagt jeg må bare gi beskjed om det er noe ekstra. Tusen takk. Satser på medisin og soverom helt mørklagt og noe kaldt hjelper. Bare få unga avgårde om 15 minutter til skolen
Takk. Det håper jeg [emoji169]Sove godt![]()
Er det noen som går på de kampene fortsatt altsåjupp![]()
God morgenGod morgen allesammen. Har alle hatt en god påske???
Har rettogslett ikke hatt tid til bv jeg![]()
God morgen KenguGod morgen
Fin påske her
NopeSkal dere noe spennende denne uken da?
Alltid loke spennendeSpent på hvilken leiebil jeg får nå etterpå
Fortsatt forkjølet å det har jeg smittet mann og barn medGod morgen Kengu
Helt frisk og fin igjen nå? Fikk noen andre omgangsyken?
Ja. Bilen skulle inn i dag. Fikse opp i merker etter noen kjørte iAlltid loke spennende
Oi hihi hjemmedag på han da jaLaget mat til kb
Fikk opp kb
Pakket sekken hans
Ser på ukeplanen , ups planleggingsdag...
Det ble detOi hihi hjemmedag på han da ja
Har prøvd, vet ikke om jeg fikk det tilAhh.. Kan være kipt. Du får begrense profilen din du også![]()
Ahh, den er kiip daLaget mat til kb
Fikk opp kb
Pakket sekken hans
Ser på ukeplanen , ups planleggingsdag...