Hva holder dere på med i kveld da?
"Hvilte" i sofaen[emoji849] kjeeedelig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva holder dere på med i kveld da?
Gidder ikke mer. Gjør ferdig i morgen tenker jeg [emoji87] Hodet og fingre trenger pause kjenner jeg [emoji40]
![]()
Ahh.. Kan være kipt. Du får begrense profilen din du ogsåMin og jeg er i samme termin gruppe, da hjelper det ikke med begrenset profil.(Håper ikke hun leser her inne og)
Tusen takkSååå fin![emoji1] du er flink!
Ikke jeg heller. Lite med det gitt [emoji87] Hatt en fin påske jaGod morgen allesammen. Har alle hatt en god påske???
Har rettogslett ikke hatt tid til bv jeg![]()
Veldig fin påskeIkke jeg heller. Lite med det gitt [emoji87] Hatt en fin påske jaDu da?
Så deilig med vår. Selv om det er fryktelig kaldt med en gang solen forsvinnerVis vedlegget 223465 Kost oss ute i dag![]()
WOW! Du er jo kommet veldig langtGidder ikke mer. Gjør ferdig i morgen tenker jeg [emoji87] Hodet og fingre trenger pause kjenner jeg [emoji40]
![]()
Blir fort sånn ja når man fyller år [emoji14] Er så mye å lage og ordne plutselig da. Gratulerer på etterskudd [emoji169]Veldig fin påskeTiden har rast avgårde. Men slik blir det vell når jentungen hadde bursdag i påsken.
Nå gjenstår 1 stk barneselskap, så er vi ferdig for denne gang![]()
Det er ikke noe særlig varme nei. Håpe den kommer snart også hihiSå deilig med vår. Selv om det er fryktelig kaldt med en gang solen forsvinner![]()
Hardt å være fotball mamma. Jeg skal fryse ræven av meg i kveldSitter å kjeder meg og fryser ihjel på fotballkamp. Dere driver med da?
Takk takkBlir fort sånn ja når man fyller år [emoji14] Er så mye å lage og ordne plutselig da. Gratulerer på etterskudd [emoji169]
ja det håper jeg virkelig. Er sånn klassisk bli syk vær nåDet er ikke noe særlig varme nei. Håpe den kommer snart også hihi
Ja det er det desverre:/ begge mine er snufsen og hosterja det håper jeg virkelig. Er sånn klassisk bli syk vær nå![]()
Hvorfor leie bil?Spent på hvilken leiebil jeg får nå etterpå
Ikke noe spennende denne uka nei. Har ikke sovet i natt pga hodepine og en mann som snorker. Siste gang jeg så på mobilen for å se klokka var den plutselig halv 6 liksom... Så fått maks en times søvn. Hodet sprenger, jeg klargjør barn. Og når de er borte på den jobben, ringer jeg å sier jeg ikke kommer i dag. Hodet sprenger for mye i dag rett og slettSkal dere noe spennende denne uken da?
Ja det er det desverre:/ begge mine er snufsen og hoster