Min og jeg er i samme termin gruppe, da hjelper det ikke med begrenset profil.bra.
Da kan svigerinna mi bare begynne å lete etter innleggene mine![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min og jeg er i samme termin gruppe, da hjelper det ikke med begrenset profil.bra.
Da kan svigerinna mi bare begynne å lete etter innleggene mine![]()
Kjøpte dem i går ;-)Ååh.. Heldig[emoji4]
Begynn omgangen med å felle 3 masker.Ok. Strikka 31 cm nå da og klør meg i hodet av det neste da...![]()
Fell så av 6 masker i hver side til ermehull 3 masker på hver side av sidemarkørene. (Ok. Tror jeg forsto den da) strikk til begynnelsen av omgangen og kutt garnet.
Ok.. Sånn JEG tolker det så feller jeg av 3 masker på hver side av de sidemarkørene mine på neste omgang? Og strikker kun den ene omgangen?
Så skal jeg begynne på ermer. Syns jeg har fått gjort mye da på 3 dager må jeg innrømme. Stolt over meg gitt.
Må bare ha litt hjelp. Så regner jeg meg jeg forstår det selv etterhvert også [emoji56][emoji56]
Strikk for dummies [emoji87]
Begynn omgangen med å felle 3 masker.
Fell 3 masker før og etter neste sidemarkør, det vil si halvveis i omgangen.
Strikk videre og fell de siste 3 maskene i omgangen.
Skal du feste ermene med raglanstrikk?
Når du skal felle de første 3 maskene begynner du med å strikke 2 masker, ta den bakre av dem over den fremset og av pinnen slik at den legger seg som en løkke rundt den fremste masken.Da tolka jeg det riktig hvertfall.
Da må jeg bare google meg frem til hvordan felle av. I mitt hode strikker jeg to sammen og tar den tilbake på venstre pinne. Men er gjerne feil det gitt ?
Raglanstrikk aner jeg ikke hva er en gang. Står videre nedover etter armene er ferdig strikka da
Begynn omgangen bak ved venstre erme. Strikk inn maskene fra venstre erme. Her begynner omgangen. Sett ett merke. Strikk inn maskene fra fremstykket. Sett ett merke. Strikk inn merkene fra høyre erme og strikk til starten av omgangen. Ha 198 masker totalt. Strikk 5 omg glattstrikk. Korriger evnt til 198 masker. Strikk en omg til i glattstrikk.
[emoji87] Burde gått på kurs jeg. Men man lærer jo veldig mye av å gjøre da [emoji23]
Takk for fin forklaring !Når du skal felle de første 3 maskene begynner du med å strikke 2 masker, ta den bakre av dem over den fremset og av pinnen slik at den legger seg som en løkke rundt den fremste masken.
Gjør det 3 ganger.
Gjør tilsvarende med de 6 maskene ved neste markør.
Etter du har felt 2 masker på slutten av omgangen står du igjen med en maske som skal felles, men ingen sted å felle den.
Da kutter du tråden og drar den ut
Raglanfelling er når det blir som bildet under i overgangen mellom bol og ermene
![]()
Ingen årsak, ikke så lenge siden jeg var fersk selvTakk for fin forklaring !Tusen takk for at du tar deg tid å lære meg litt [emoji8][emoji8]
Store håp maoIngen årsak, ikke så lenge siden jeg var fersk selv![]()
Vi tar ut etter som. Vi skal ha skiver. Fryser ned i skiverJeg har 6 brød i fryseren, må bre huske å ta ut et av dem til frokosten i morgen![]()
Joda forsikring er greit det. Men ennå kjipern nå må de sende varer lengre fra andre fryserneDe har forsikring.
Lurer på når det kommer billige varer på Havaristen![]()
Skal prøve å huske detDa må vi få se bilde![emoji1]
Føler du deg noe bedre i dag?Kommet meg i seng å håper jeg er frisk til i morgen så vi får dratt
Veldig langt du har kommet og veldig pentOk. Strikka 31 cm nå da og klør meg i hodet av det neste da...![]()
Fell så av 6 masker i hver side til ermehull 3 masker på hver side av sidemarkørene. (Ok. Tror jeg forsto den da) strikk til begynnelsen av omgangen og kutt garnet.
Ok.. Sånn JEG tolker det så feller jeg av 3 masker på hver side av de sidemarkørene mine på neste omgang? Og strikker kun den ene omgangen?
Så skal jeg begynne på ermer. Syns jeg har fått gjort mye da på 3 dager må jeg innrømme. Stolt over meg gitt.
Må bare ha litt hjelp. Så regner jeg meg jeg forstår det selv etterhvert også [emoji56][emoji56]
Strikk for dummies [emoji87]
Det gjør jegFøler du deg noe bedre i dag?
Regn her ogsåGod morgen. I dag er det regn jentene sover ennå guttungen leker i teltet i stua ... avslappende start på dagen