Gutt eller jente?

Jeg er bare 5+2 og egentlig helt i sjokk enda, så har ikke fått tenkt så mye på det :) Hadde vært spennende å ikke vite. Men jeg er en planlegger og organiserer. Så jeg må vite for å kunne forberede meg hehe. Har en gutt på 6, og solgte mye klær etter han. Det nøytrale har jenta brukt. Men har utrolig mye fint og søte kjoler etter henne. Så mest praktisk hadde det nok vært med jente. Er såklart like glad i begge! Men det er veldig gøy med jente og kjoler og pynt :)
Jeg hadde hypermesis med begge. Var ikke noe forskjell på jente og gutt der gitt. Var litt verre med gutten, men tror det var fordi jeg ikke ble innlagt før uke 8 med han. innlagt uke 8-20 med han og 6-15 med henne. Var så dårlig med begge at jeg var helt pleiepasient, måtte mates og dusjes av mannen. Ber til høyere makter om at det blir mildere denne gangen :)

De sier jo at farssiden dominerer litt med gener, så vi forventet gutt da vi skulle på oul sist. Tipper vi så ganske sjokkerte ut da vi var ferdige, første jenta på 95år på hans side ;)

Blir spennende å se hva d blir! :-)
Magefølelsen sier gutt da :)

Forrige gang var jeg helt sikker på gutt, kom på oul og fikk vite jente. Sjokk [emoji85] enda ingen følelse på hva det kan være.. får vente i spenning og jeg er altfor nyskjerrig til å ikke vite noe helt til fødsel [emoji28]

Forrige gang var jeg helt sikker på gutt, kom på oul og fikk vite jente. Sjokk [emoji85] enda ingen følelse på hva det kan være.. får vente i spenning og jeg er altfor nyskjerrig til å ikke vite noe helt til fødsel [emoji28]

Samme her. Var så sikker på gutt, så jeg leita etter guttenavn. Fikk sjokk når jm sa jente på UL. Hadde heldigvis et par alternativ på jentenavn. Så 10 min etter OUL hadde vi bestemt navn [emoji4]

Samme her. Var så sikker på gutt, så jeg leita etter guttenavn. Fikk sjokk når jm sa jente på UL. Hadde heldigvis et par alternativ på jentenavn. Så 10 min etter OUL hadde vi bestemt navn [emoji4]

Vi hadde å navnet klart heldigvis [emoji85] denne gangen er det verre med navn. Hehe

Tror det blir gutt her. For jeg griner til alt om dagen. Slik jeg gjorde med gutten. I går så begynte jeg å grine for jeg måtte dekke på bordet. Og det var noe jeg ikke hadde lyst til akkurat da [emoji23][emoji23][emoji23]

Tror det blir gutt her. For jeg griner til alt om dagen. Slik jeg gjorde med gutten. I går så begynte jeg å grine for jeg måtte dekke på bordet. Og det var noe jeg ikke hadde lyst til akkurat da [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha! Samme her :hilarious: Hallo lissom, jeg griner bare jeg ser på Simpson :laughing005 fordi jeg syns det var så koselig det som "skjedde" :crybaby2

Hehe. Godt det ikke bare er meg. Var sånn med min sønn også. Men ikke med jentene. Derfor tror jeg det blir gutt denne gangen :)
Var ikke så sippete med jentene jeg heller :p har en følelse på at det blir gutt denne gangen jeg også :) merker jeg har lyst på salt og sure ting.. pluss at jeg er kvalm.. slik var det når jeg gikk med gutten..

Sist prøvde jeg å kjenne etter. Men da kjentes begge deler helt rett. Klarte ikke lene mot ett kjønn. Det ble jente.
Føler akkurat det samme denne gangen. Så jeg har visst bare ikke de "gode følelsene" på hva det blir [emoji12]

Jeg har egentlig ikke lyst til å vite kjønn, men så kjenner jeg meg såpass godt at jeg ikke klarer å holde meg!
Jeg har fått to jenter, og kjenner bare til det å ha jente.. men jeg har allikevel ingen følelse. Ene dagen føler jeg jente og neste gutt [emoji85] hadde vært veldig koselig med enda ei jente! Navn har vi nesten og alt av klær og ting har vi jo :D blir Spennede

Jeg har faktisk en følse på gutt.. sikkert fordi jeg så sterkt ønsker meg en jente [emoji85] Ønsket meg en av hver og ble en smule skuffet der og da når jeg så snoppen på oul med minstemann [emoji85] Gikk fort over.. men håper virkelig på jente nå [emoji85]

Jeg har faktisk en følse på gutt.. sikkert fordi jeg så sterkt ønsker meg en jente [emoji85] Ønsket meg en av hver og ble en smule skuffet der og da når jeg så snoppen på oul med minstemann [emoji85] Gikk fort over.. men håper virkelig på jente nå [emoji85]
Føler med deg! Vi krysser fingrene for at vi får prinsessene våre nå [emoji254][emoji254]

Back
Topp