Jeg er bare 5+2 og egentlig helt i sjokk enda, så har ikke fått tenkt så mye på det
Hadde vært spennende å ikke vite. Men jeg er en planlegger og organiserer. Så jeg må vite for å kunne forberede meg hehe. Har en gutt på 6, og solgte mye klær etter han. Det nøytrale har jenta brukt. Men har utrolig mye fint og søte kjoler etter henne. Så mest praktisk hadde det nok vært med jente. Er såklart like glad i begge! Men det er veldig gøy med jente og kjoler og pynt 
Jeg hadde hypermesis med begge. Var ikke noe forskjell på jente og gutt der gitt. Var litt verre med gutten, men tror det var fordi jeg ikke ble innlagt før uke 8 med han. innlagt uke 8-20 med han og 6-15 med henne. Var så dårlig med begge at jeg var helt pleiepasient, måtte mates og dusjes av mannen. Ber til høyere makter om at det blir mildere denne gangen
Jeg hadde hypermesis med begge. Var ikke noe forskjell på jente og gutt der gitt. Var litt verre med gutten, men tror det var fordi jeg ikke ble innlagt før uke 8 med han. innlagt uke 8-20 med han og 6-15 med henne. Var så dårlig med begge at jeg var helt pleiepasient, måtte mates og dusjes av mannen. Ber til høyere makter om at det blir mildere denne gangen
Hallo lissom, jeg griner bare jeg ser på Simpson
fordi jeg syns det var så koselig det som "skjedde"