Gutt eller jente?

Har mest lyst på gutt :) gleder meg til å vite kjønnet!

Har ingen følelse og ingen spesielle ønsker på kjønn. Blir kjempeglad uansett hva det blir [emoji5]
Vi tenkte å prøve å ikke vite før fødsel, men vi får se på OUL om vi klarer å holde oss.

Jeg håper mest på jente av praktiske grunner (har masse jenteklær fra frøkna på snart 2). innerst inne tror jeg samboeren ønsker seg en gutt, men vi blir selvfølgelig glad uansett kjønn :)

Hørt at man er ekstra kvalm og mye halsbrann hvis det er ei jente, og det stemte med oss :-p jeg var kjempe kvalm og drakk melk på restauranter pga halsbrann :-p

Eller stemte det kinesiske fødselskartet også. :-)

Jeg går å håper på en av hver jeg Har fått gutten min, og håper nå på ei jente Er det forresten lov til å si det, at en håper sterkere på et av kjønnene? hadde vært fantastisk med en gutt til, men har bestandig sett for meg en av hver

Vi håper helt ærlig på en gutt. Vi har ei nydelig jenta fra før og ville syntes at det hadde vært spennende med en gutt Men vi har klart et jentenavn også ,så ei lillesøster er også velkommen :-)

Jeg har jente og gutt fra før. Denne gangen ble jeg mere kvalm og tidligere enn begge de tidligere graviditeter. Det begynte med at jeg følte meg bilsyk på bussen og når jeg plutselig ble supertrøtt i tillegg, da mistenkte jeg at noe var på gang.

Med nr1 jente merket jeg ikke at jeg var gravid før etter 4mnd og andre oppdaget det ikke før ca 6.5 mnd at jeg var gravid.

Med nr2 gutt ble jeg litt kvalm.

Med nr 3 er jeg veldig kvalm og lingamentsmerter

Så kan man da sammenligne nr1 og nr2?

Jente lite kvalme? gutt mere kvalme?
Da er det kanskje en gutt nå siden jeg nå er mye mere kvalm?

Har to gutter. Første ikke noe kvalm overhode. Gutt nr 2 noe kvalme i noen uker bare. Denne gangen ekstremt kvalme siden noen dager før ikm og frem til nå uke 9 [emoji85] så tror ikke det nødvendigvis er en idikasjon på om det er jente eller gutt

Back
Topp