Skravletråd april

Da lå jeg her med beinet høyt og smerter[emoji849]
Spensthopp konkurranse med mann og barn er ikke lurt[emoji23]
Blir legevakt i morgen om det ikke roer seg... *klaskepanne*
Huff da:/ håpe du blir bedre. God bedring. :)

Er ved å bli gal av Lille U her i dag.

Han koser seg på gulvet.
Er noe han liker på barneTV, samtidig holder han på med et puslespill og bygger togbane.

Men det øyeblikket jeg beveger meg ut på kjøkkenet for å gjøre noen ting jeg trenger å få gjort kommer han løpende for å løftes opp.
Får ikke gjort noe som helst i dag siden så fort jeg beveger meg opp av sofaen så kommer han løpende for å løftes opp.

Han koser seg på gulvet.
Er noe han liker på barneTV, samtidig holder han på med et puslespill og bygger togbane.

Men det øyeblikket jeg beveger meg ut på kjøkkenet for å gjøre noen ting jeg trenger å få gjort kommer han løpende for å løftes opp.
Får ikke gjort noe som helst i dag siden så fort jeg beveger meg opp av sofaen så kommer han løpende for å løftes opp.
Ah da får man ikke gjort mye nei. Her sitter hun fint og leker . Spiser litt nå :)

Han koser seg på gulvet.

Høres kjent ut.

Leker fint så lenge mamma sitter pent i sofaen. Ikke snakk om å reise seg og tenke på å sette på vaskemaskina eller noe sånn nei. På tross av evt søsken som leker med henne.

Blir klønete....[emoji13] først 2 mil til legevakt, deretter 4 mil til sykehus med røntgen.. Blir jo dyrt også!
Jeg har fått noen gode tips av en sykepleier her inne, så følger de i natt[emoji4] så drar jeg inn i morgen tidlig..
God bedring
Hadde vebtet jeg også ;)

God morgen. Guri for en travel påske. Ikke hatt sjanse til å være her inne så veldig mye kjenner jeg.

Også å lære meg å strikke attpåtil da. Har jo ikke armer tilgjengelig til å taste da [emoji23] Jeg er ferdig med bolen og arm 1. Skal begynne på arm 2 tenkte jeg nå :D

I går var jeg og mannen ute. Fikk hjorteskank, veldig godt gitt [emoji7] Noe alkohol ble det også ja [emoji87] Men jeg slutta 2330. Da fikk jeg så hodepine at jeg reiste hjem, så fikk mannen komme hjem når han ville. Jeg tok følge med 2 andre jenter hjem uansett :)

Får ringe farmora mi og spørre om jeg skal hente unga. Blåste 0 allerede kl 6 i morges og blåser selvsagt enda 0 nå da [emoji23] Har dobbelsjekka :)

Ha en fin dag alle :)

Middagen har putra på ovnen i en god time allerde men skal stå lenge enda. I dag lager jeg Sosakjøtt/kjøtt i mørke fra grunnen. Jeg benytter påska til til lage tradisjonsrike middager vi ikke har så ofte.

Det lukter godt. Men mellomste sliter veldig med å tygge og svelge oksekjøtt så planen er at det skal koke lenge så det er supermørt.

Back
Topp