Blææh:/ kjipt. Hva tenkte du begynne på?Så kjedelig, jeg har ikke de riktige pinnene til neste prosjekt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blææh:/ kjipt. Hva tenkte du begynne på?Så kjedelig, jeg har ikke de riktige pinnene til neste prosjekt![]()
God morgenGod morgen jenter![]()
Huff da:/ håpe du blir bedre. God bedring.Da lå jeg her med beinet høyt og smerter[emoji849]
Spensthopp konkurranse med mann og barn er ikke lurt[emoji23]
Blir legevakt i morgen om det ikke roer seg... *klaskepanne*
En griselue til eldsteBlææh:/ kjipt. Hva tenkte du begynne på?
AhaEn griselue til eldste![]()
Har strikket jordbærlue til frøkna og elefantlue til meg selv, nå er det eldsten sin tur til å fåAhasiste her var en veldig enkel lue . Snart ferdig med kjappstrikka drakt nå
JaHar strikket jordbærlue til frøkna og elefantlue til meg selv, nå er det eldsten sin tur til å få
Tar en tur innom ei venninne senere i dag og låner noen derJaskaffe riktige pinner over påske da
![]()
Ah da får man ikke gjort mye nei. Her sitter hun fint og leker . Spiser litt nåEr ved å bli gal av Lille U her i dag.
Han koser seg på gulvet.
Er noe han liker på barneTV, samtidig holder han på med et puslespill og bygger togbane.
Men det øyeblikket jeg beveger meg ut på kjøkkenet for å gjøre noen ting jeg trenger å få gjort kommer han løpende for å løftes opp.
Får ikke gjort noe som helst i dag siden så fort jeg beveger meg opp av sofaen så kommer han løpende for å løftes opp.
God morgen jenter![]()
Høres kjent ut.Er ved å bli gal av Lille U her i dag.
Han koser seg på gulvet.
Er noe han liker på barneTV, samtidig holder han på med et puslespill og bygger togbane.
Men det øyeblikket jeg beveger meg ut på kjøkkenet for å gjøre noen ting jeg trenger å få gjort kommer han løpende for å løftes opp.
Får ikke gjort noe som helst i dag siden så fort jeg beveger meg opp av sofaen så kommer han løpende for å løftes opp.
God bedringBlir klønete....[emoji13] først 2 mil til legevakt, deretter 4 mil til sykehus med røntgen.. Blir jo dyrt også!
Jeg har fått noen gode tips av en sykepleier her inne, så følger de i natt[emoji4] så drar jeg inn i morgen tidlig..
God morgen jenter![]()
God bedring
Hadde vebtet jeg også![]()
God morgen[emoji6]God morgen jenter![]()
Lykke til. Håper det ikke er så ille, men høres ikke bra ut.Takk for det[emoji4]
Skal ringe legevakt nå..
Lykke tilTakk for det[emoji4]
Skal ringe legevakt nå..