Noen som føler seg kallet til å ha den oppgaven?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tga? [emoji85]
Skulle gjerne tatt ansvaret jeg, men jeg hører ikke til i denne gruppen lenger.. [emoji17]
Hei jenter.
Når dere har valgt en til å være TGA, få vedkommende til å sende meg en pm, så er dere igang med skjult gruppe.
Det skjulte forumet ligger allerede klart til bruk, mangler bare en TGA. Navnet kan legges inn etterhvert som dere blir enige![]()
Tror det kan gjøres med mobil [emoji4]Er dette noe som kan gjøres via mobil eller må man ha pctilgang?
Er dette noe som kan gjøres via mobil eller må man ha pctilgang?
Det velger man selv. Men siden man må inn på profilene til hver enkelt som ber om tilgang, samt å kopiere og lime linker til profiler, så vil jeg tro det letteste er å bruke nettleser iallefall.
Noen som føler seg kallet til å ha den oppgaven?
Du føler det ikke kallet du da? [emoji16][emoji51]
Jeg har mye tid til overs, men hva innebærer det egentlig å være tga? Og hvor mye tid regner man på det?
![]()
Passe på at de som skal inn i skjult forum har nok innlegg, vært medlem lenge nok og at de har nok innlegg pr mnd til å bli i forumet.
Ok.
Men hvis ingen har ville ta denne oppgaven når det har gått et par dager, kan sikkert jeg gjøre det. Hvis det er ok for dere.