TGA skjult gruppe

Skulle gjerne tatt ansvaret jeg, men jeg hører ikke til i denne gruppen lenger.. [emoji17]

Hei jenter.

Når dere har valgt en til å være TGA, få vedkommende til å sende meg en pm, så er dere igang med skjult gruppe.
Det skjulte forumet ligger allerede klart til bruk, mangler bare en TGA. Navnet kan legges inn etterhvert som dere blir enige ;)

Hei jenter.

Når dere har valgt en til å være TGA, få vedkommende til å sende meg en pm, så er dere igang med skjult gruppe.
Det skjulte forumet ligger allerede klart til bruk, mangler bare en TGA. Navnet kan legges inn etterhvert som dere blir enige ;)

Er dette noe som kan gjøres via mobil eller må man ha pctilgang?

Er dette noe som kan gjøres via mobil eller må man ha pctilgang?

Det velger man selv. Men siden man må inn på profilene til hver enkelt som ber om tilgang, samt å kopiere og lime linker til profiler, så vil jeg tro det letteste er å bruke nettleser iallefall.

Det velger man selv. Men siden man må inn på profilene til hver enkelt som ber om tilgang, samt å kopiere og lime linker til profiler, så vil jeg tro det letteste er å bruke nettleser iallefall.

Var det jeg tenkte og[emoji5] da har ikke jeg mulighet desverre

Synes dessverre at det er mer en nokk å oppdatere terminlista .. Når jeg er såpass mye alene me mini blir det veldig liten tid til å sette seg på pc'en[emoji85][emoji28]
Håper noen melder seg frivillig[emoji4][emoji4]

Jeg er så og si aldri på dataen, er endel alene med frøkna. Og hvis jeg ikke er med henne er jeg på jobb. Så har egentlig ikke lyst på det ansvaret :smiley-ashamed008

Kan lett ha ansvar for terminlister/fødelister etc men ikke tga ansvat desverre[emoji20]

Jeg har mye tid til overs, men hva innebærer det egentlig å være tga? Og hvor mye tid regner man på det?
:)

Jeg har mye tid til overs, men hva innebærer det egentlig å være tga? Og hvor mye tid regner man på det?
:)

Passe på at de som skal inn i skjult forum har nok innlegg, vært medlem lenge nok og at de har nok innlegg pr mnd til å bli i forumet.

Back
Topp