Hvordan fortelle nyheten?

Ikke så veldig originalt kanskje, men har kjøpt bestemor og bestefarkopper til Svigers som vi har lagt i påskeegg fylt med twist, de skal få imorgen. Mine foreldre ringte jeg da jeg hadde bursdag på lørdag, tenkte d var passende at de fikk vite de skal bli besteforeldre for første gang på dagen 27 år etter at de ble foreldre for første gang. Vi forteller det tidlig da det er naturlig for oss å fortelle det dersom det går galt også [emoji5]️

Vi har kjøpt storebror-tskjorte til guttungen som han skal få gå med og vise fram. Spørs om ikke foreldrene våre får vite først, også skal han få gå med tskjorta når jeg har runda 12 uker [emoji16]

Skal lære opp datteren på to år til å si at hun skal bli storesøster tenkte vi [emoji4]

Sir bare at vi skal ha nr. 3 [emoji28] Blir ingen sosiale medier annonsering for å si det sånn... Folk vil vel se det etterhvert også:)

Koselig [emoji4]

Hun er veldig flink å prate og plukke opp ting. Så regner med det går veldig bra. Har ikke turt å si at hun skal bli storesøster eller mamma baby i magen enda for hun hadde begynt å sagt det med en gang [emoji23]

Hun er veldig flink å prate og plukke opp ting. Så regner med det går veldig bra. Har ikke turt å si at hun skal bli storesøster eller mamma baby i magen enda for hun hadde begynt å sagt det med en gang [emoji23]
Haha [emoji7] Når har dere tenkt å gortelle det da? [emoji4]

Vi har fortalt det til alle kommende besteforeldre idag De fikk hvert sitt påskeegg fylt med godter, et par nyfødtsokker og en lapp med: " i mammas mave ligger en liten julegave". Det ble møtt med glede, klemmer, tårer i øyenkroken og kommentarer at de hadde ventet på det❤

Vi har fortalt det til alle kommende besteforeldre idag De fikk hvert sitt påskeegg fylt med godter, et par nyfødtsokker og en lapp med: " i mammas mave ligger en liten julegave". Det ble møtt med glede, klemmer, tårer i øyenkroken og kommentarer at de hadde ventet på det[emoji173]
Ååh! [emoji7][emoji7] så koselig[emoji7][emoji7][emoji7][emoji175]

Vi har fortalt det til alle kommende besteforeldre idag De fikk hvert sitt påskeegg fylt med godter, et par nyfødtsokker og en lapp med: " i mammas mave ligger en liten julegave". Det ble møtt med glede, klemmer, tårer i øyenkroken og kommentarer at de hadde ventet på det[emoji173]
Så koselig [emoji173] Fin måte å fortelle det på [emoji214]

Ååh! [emoji7][emoji7] så koselig[emoji7][emoji7][emoji7][emoji175]
Ja, var kjempe kos. Litt tidligere enn vi egentlig hadde tenkt, men greit å ha støtten hvis det skjer noe:) når skal dere fortelle?:)

Jeg tenkte jeg skulle stjele ideen fra et vennepar av oss, bare forandre litt ;) jeg tenkte å printe ut et bilde av jenta vår på vanlig ark (så det kan brettes) og skrive "jeg skal bli storesøster i desember" eller noe :) så går vi på besøk og når jenta vår drar ut posten fra hylla i bordet så legger vi det der. Og tilfeldig sier at jenta nok har tatt noe av posten deres :p

Har fikset denne
acd267e2fb13c62cc35d5ed765424f8c.jpg

Så tenker jeg denne på Facebook når den tid kommer
767520e7ef57c119b5f9669229f2798f.jpg

Vi har ringt til vordene besteforeldre. Svigermor har helvetesild og trengte den oppmuntringen [emoji4]
Vet ikke med resten. Jeg har en pågående chat med hans familie så føler for å gjore noe morsomt for de. Usikker på om jeg vil dele på fb.
Venter uansert til over 12 uker [emoji4]

Fortalte det til svigerfamilien idag.

La ut et påskeegg med hyssing rundt huset som de tok med 2 åringen vår for å finne. Det ga oss mulighet til å filme hele seansen uten at de ble mistenksomme. I egget lå godteri til guttungen og tul-bildene. Svigermor ble ganske sjokkert:D

Back
Topp